تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته اول خرداد)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت شیبا اینو (SHIB) بعد از مدت‌ها توانست به خط روند حمایتی خود در یک الگوی بلندمدت برسد. قیمت این رمزارز در حال تلاش برای بازگشت است، اما بازگشت آن هنوز تایید نشده است. در صورت افزایش قیمت و تایید بازگشت قیمتی، احتمال رشد قیمت شیبا تا خط مقاومت در الگوی مثلث وجود خواهد داشت.
در تایم فریم روزانه، قیمت شیبا اینو از ژوئن 2022 در داخل یک الگوی مثلث متقارن معامله می‌شود. این الگو یک الگوی خنثی در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، شانس یکسانی برای شکستن به سمت بالا یا کاهش قیمت وجود دارد.
در تاریخ 8 می، قیمت SHIB از خط روند حمایتی خود در این الگو افزایش یافت و یک افزایش شدید را پس از رسیدن به این ناحیه تجربه کرد.
تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته اول خرداد)شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) نیز سیگنال‌های صعودی را نشان می‌دهد. در حال حاضر و با وجود اینکه این شاخص زیر 50 است، برای فزایش و خارج شدن از قلمرو منطقه اشباع فروش تلاش می‌کند. علاوه بر این، یک واگرایی صعودی (خط سبز) هم ایجاد کرده است.
تحلیل تکنیکال در تایم فریم شش ساعته نیز از معتبر بودن این حرکت پشتیبانی می‌کند. اولین دلیل این امر، آن است که قیمت شیبا توانسته کانال نزولی‌ای را که از تاریخ 16 آوریل وجود دارد، بشکند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

افزایش قیمت باعث شکست این کانال نزولی شده است، حرکتی که با بسته شدن کندل در این تایم فریم در بالای کانال تایید شده است. این نشان می‌دهد که روند کاهشی که از 16 آوریل آغاز شده بود، اکنون به پایان رسیده است.
در تایم فریم روزانه نیز، پیش از رشد قیمتی یک واگرایی صعودی در RSI (خط سبز) وجود داشت. در نتیجه، افزایش قیمت و حرکت به سمت مقاومت 0.000010 دلار و احتمالاً خط روند مقاومت مثلث در 0.000012 دلار محتمل‌ترین سناریو است.
تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته اول خرداد)در مقابل، شکست قیمت به زیر خط حمایت مثلث، این پیش‌بینی صعودی برای قیمت SHIB را باطل می‌کند. در این صورت، افت بعدی می‌تواند قیمت را به 0.0000057 دلار برساند، سطحی که از ژوئن 2021 مشاهده نشده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

پیتب بول شیبا کیشو اینو دوج ایلان مارس ان اف تی گالا بیبی دوج فگ پپه دوج کوین کاردانو پولکادات گراف لوناک ای کش استارلینک فلوکی

سپاس فراوان از شما