اعلان جنگ جدید جو بایدن به معامله‌گران ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در جدیدترین اظهارات خود سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را هدف قرار داده و گفته که قراردادی را که از تقلب‌های مالیات بر ثروت و معامله‌گران ارزهای دیجیتال محافظت می‌کند، نمی‌پذیرد.
در اجلاس سران کشورهای گروه ۷، بایدن با هدف قرار دادن رمزارزها گفت که آنچه جمهوری‌خواهان پیشنهاد می‌کنند، غیرقابل قبول است و او قرارداد بدهی‌ای را نمی‌پذیرد که از تقلب‌های مالیات بر ثروت و معامله‌گران ارزهای دیجیتال محافظت می‌کند و در عین حال، کمک‌های غذایی را برای یک میلیون آمریکایی به خطر می‌اندازد.
دولت ایالات متحده تا اول ماه ژوئن فرصت دارد تا در مورد سقف بدهی به توافق برسد، وگرنه با نکول مواجه خواهد شد. پیش‌تر، جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا هشدار داده بود که اگر دولت نتواند به توافق برسد، موجی فاجعه‌بار در اقتصاد آمریکا و جهان ایجاد خواهد شد. برخی از تأثیرات نکول بدهی در ایالات متحده، از دست دادن میلیون‌ها شغل، تأخیر در پرداخت بازنشستگی و سقوط بازارهای سهام ایالات متحده، خواهد بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

با این حال، انتظار می‌رود که در صورت وقوع نکول بدهی در ایالات متحده، قیمت بیت کوین افزایش یابد. همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، نتایج نظرسنجی اخیر بلومبرگ نشان می‌دهند در صورتی که ایالات متحده نتواند سقف بدهی خود را افزایش دهد و بدهی خود را نکول کند، معامله‌گران به سمت طلا، اوراق خزانه‌داری ایالات متحده و بیت کوین خواهند رفت.
این اولین باری نیست که بایدن سرمایه‌گذاران رمزارز را هدف قرار می‌دهد. او پیش‌تر هم اعلام کرده بود که با از بین بردن خلأهای مالیاتی، آنها می‌توانند ۱۸ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران ثروتمند ارزهای دیجیتال به دست آورند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments