افشاگری جدید از ایمیل‌های مقامات آمریکایی به نفع ریپل!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شواهد جدیدی که بر اساس ایمیل‌های داخلی سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به دست آمده، نشان می‌دهد که رمزارز XRP شرکت ریپل ممکن است به عنوان «اوراق بهادار» طبقه‌بندی نشود. این اطلاعات توسط جان دیتون، یک نظریه‌پرداز حقوقی معروف، منتشر شده‌اند. دیتون در مورد اینکه چرا تیم حقوقی ریپل به پیامدهای احتمالی این ایمیل‌ها اهمیت بیشتری نداده است، ابراز سردرگمی کرد.
طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که در این ایمیل‌ها، بررسی شده و دلایل قابل‌قبولی وجود دارد که ارز دیجیتال XRP اصول اساسی آزمون هاوی (Howey test) را به طور کامل برآورده نمی کند. آزمون هاوی، آزمونی است که توسط دادگاه عالی آمریکا تنظیم شده تا معلوم شود که آیا یک قرارداد مشخص، شرایط یک قرارداد سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این یک افشاگری غافلگیرکننده برای جان دیتون بود. او اعتراف کرد که اگرچه از قبل هزاران صفحه از سند‌های حقوقی مرتبط با پرونده را مطالعه کرده، اما این جزئیات در زیرنویس‌ها را نادیده گرفته است. به نظر می‌رسد این که جزئیات حیاتی، به دلیل قرار دادن استناد ایمیل در رابطه با جمله‌ای در مورد تجزیه و تحلیل‌های ارسال شده توسط شرکت‌کنندگان مستقل بازار به SEC، نادیده گرفته شده است. در این تحلیل‌ها نتیجه‌گیری شده بود که XRP به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی نمی‌شود. و پس از آن، توجه‌ها از نقل قول ایمیلی که بلافاصله بعد از آن آمد، به سمت دیگری منحرف شده بود.
دیتون همچنین یک سوال جالب در مورد اینکه چرا وکلای ریپل در مورد این اطلاعات اقدام مهمی انجام ندادند، مطرح کرد. او پرسید که اگر این نقل قول یک بیانیه مستقیم از یک کارمند ارشد از SEC باشد، چرا وکلای ریپل از این اطلاعات برای تبدیل آن به مسئله‌ای مهم استفاده نکردند؟
لازم به ذکر است که این اظهارنظرها بر اساس اطلاعات و شواهد جدید است و هنوز تأثیر آنها در نتیجه پرونده XRP و طبقه‌بندی آن به عنوان اوراق بهادار قطعی نیست.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یو تودی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

این ریپل یه چیزی میشه

دولت آمریکا در صدد است تا ارزش دلار خود را بوسیله همین رمز ارزها حفظ کند چرا که قطع به یقین یکی از آپشن های درجه یک قدرت اقتصادی و سیاسی و در تمام زمینه های دیگر ، این کشور که باعث اهرم فشار بر اقتصاد های دیگر ملل دنیا میشود قرار دادن دلار در مراودات اقتصادی کما فی السابق میباشد .
به نظر اینجانب اصل بوجود آمدن بیت کوین و سایر رمز ارزها سیاست خود آمریکا بوده تا بدینوسیله از کم ارزش شدن دلار آنهم بدلیل چاپ بی رویه و بدون پشتوانه و برجسته تر اینکه از سقوط این پول بین المللی جلوگیری نماید و به شکلی دیگر بیشتر از پیش موجبات تولید ثروت یا به عبارتی دیگر بمانند قارت کردن غافله ها که این نیز از خصایص یک دولت فاشیستی کثیف بر می آید نسبت به مهار کشورهای چه توسعه یافته و چه در حال توسعه با یک سیاست فریب باعث تظعیف دیگران و حفظ موقعیت اربابی خود بر جهان ادامه بدهد .
علی الحال شکایات اینگونه از ریپل و دیگر آلت کوین های برتر و برشکستگی صرافی های ارز دیجیتال و جلوگیری از پامپ توکن های محبوب درست زمانی که در شرف کم کردن صفرهای خود هستند ، دست به ساخت توکن های جدید نموده و با این انحرافات و از این قبیل اقدامات است که موجب سیطره و کنترل اقتصاد و کلیه بازارهای مالی جهان گشته ، و با تبلیغات دروغ و در دست داشتن غول های رسانه ای اقتصاد جهان را بدنبال خود میکشد و این داستان ادامه دارد.
امیدوارم خداوند ما انسانها را با هر زبان و هر دین و هر کیش و قومی به راه راست هدایت فرمایند و ما نیز بتوانیم خود را بشناسیم کما اینکه شنیدم که گفته اند هر کسی خود را شناخت ، خدا را هم خواهد شناخت.
ببخشید منو اگر اشتباه یا غلط و غلوط داشتم و این فقط نظر شخصی بنده بود و یادمان باشد که شکستن بال پروانه ای در آنسوی دنیا با طوفان این سر دنیا ارتباط دارد .
روز و روزگارتان خوش و حقدنگهدارتان

پس شما میفرمایید تاوان عشق و حال لذت هایی که اونور دنیا میبرن بدبدختیاش نصیب ما میشود بله

عجب تحلیلگری بابا تا حالا چرا چیزی نگفتی قلم بزن .قلم ترکیبی از اقتصاد وسیاست بابا تو یه نابغه ای ملکه بیت ها کی رشد میکنه؟