پشت پرده برداشت‌های اتریوم توسط سلسیوس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد پروتکل وام‌دهی سلسیوس پس از ورشکستگی، به دنبال برداشت اتریوم‌های استیک‌شده است. داده‌های تحلیلی نشان می‌دهد که این پلتفرم رمزارزی مقدار عظیمی کوین ETH را از حالت استیک خارج کرده است.
در تاریخ ۱۵ می یک تراکنش حاوی ۴۲۸,۰۱۵ اتریوم به مقصد کیف پول‌ پروتکل سلسیوس (Celsius) شناسایی شد. این میزان اتریوم حدود ۷۸۱ میلیون دلار ارزش دارد. به نظر می‌رسد پلتفرم وام‌دهی سلسیوس در حال خارج کردن کوین‌های ETH از حالت استیک و انتقال آن به یک قرارداد هوشمند است.
به گفته سیمون دیکسون (Simon Dixon) که یکی از طلبکاران این پروتکل وام‌دهی و جزو اعضای برجسته جامعه بیت‌کوین است، این احتمال وجود دارد که اتریوم‌های متعلق به Celsius زودتر از موعد از طریق پلتفرم لیدو (Lido) آزاد شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این احتمال وجود دارد که این میزان اتریوم به عنوان وثیقه برای وام NewCo مورد استفاده قرار بگیرد. این موضوع باعث می‌شود جلسه دادگاه این هفته که قرار است در ۱۷ ماه می برگزار شود، حساسیت بیشتری داشته باشد.
مجموعه تحلیلی Arkham Intelligence اعلام کرد که در هفته گذشته سلسیوس ۴۰,۹۲۸ اتریوم را به یک قرارداد هوشمند به نام Figment ETH2 Beacon Depositor 1 منتقل کرده است. طبق اطلاعات وب‌سایت Etherscan، این مقدار اتریوم سپس به قرارداد هوشمند Ethereum Beacon Chain deposit انتقال یافته است.
لیدو که ۱۰ درصد از کمیسیون استیک را دریافت می‌کند، برداشت ETH را از ۱۵ ماه می با ارتقا به نسخه ۲ فعال کرده است. پلتفرم Lido V2 به استیک‌کنندگان اتریوم اجازه می‌دهد که مستقیماً ETH را از طریق این پروتکل برداشت کنند. در حال حاضر ۲۹ درصد از کل اتریوم‌های استیک‌شده در اختیار این پلتفرم قرار دارد.
از طرفی ۵۴,۰۴۶ اتریوم هم در صف برداشت هستند. طبق گفته مجموعه تجزیه و تحلیل Nansen، این مقدار ربطی به ذخایر رمزارزی پروتکل سلسیوس ندارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments