زمان مطالعه: 2 دقیقه

همکاری غول‌های فناوری و بانکداری جهان برای راه‌اندازی یک بلاکچین جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت‌های فناوری و مالی معروفی مثل مایکروسافت و گلدمن ساکس (Goldman Sachs) به کمک یکدیگر شبکه کانتون (Canton Network) را راه‌اندازی می‌کنند. این شبکه بلاکچین، بستری برای تسهیل تعامل بازارهای مالی با فناوری وب ۳ خواهد بود.
حمایت‌کنندگان این شبکه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کردند هدف از توسعه پروژه Canton، ارائه زیرساخت‌های غیرمتمرکزسازی به شرکت‌ها برای افزایش بهره‌وری، کارآمدی و دقت فرایندهای مالی است. به کمک این شبکه دارایی‌ها، وجوه و حتی داده‌های کاربران بین برنامه‌های مختلف جابه‌جا و همگام‌سازی می‌شود.
به گزارش رمزارز نیوز، پذیرش فناوری وب ۳ در سال گذشته افزایش چشمگیری داشت. توسعه شبکه کانتون ثابت می‌کند با وجود مشکلات متعدد، تمایل شرکت‌ها به استفاده از فناوری بلاکچین بیشتر شده است. در سال گذشته، بارها شاهد ورشکست شدن یا زیان گسترده صرافی‌های رمزارزی بودیم. همچنین، قیمت برخی توکن‌ها سقوط شدیدی داشت.
شبکه کانتون از زبان برنامه‌نویسی خاصی به نام Daml استفاده می‌کند که برای توسعه قراردادهای هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این زبان توسط شرکت نرم‌افزاری Digital Asset توسعه یافته است.
یووال روز (Yuval Rooz)، مدیرعامل شرکت Digital Asset معقتد است که به کمک شبکه کانتون، موسسات مالی می‌توانند از یک شبکه جهانی بلاکچین امن، معتبر، قانونی و ارزان استفاده کنند. تا کنون، ۳۰ شرکت مشهور مانند گلدمن ساکس، مایکروسافت، پکسوس (Paxos) و…، به گروه توسعه و پشتیبانی از شبکه کانتون پیوسته‌اند.
در بیانیه مطبوعاتی ذکر شده که تیم توسعه‌دهنده کانتون تلاش می‌کند تا برخی موانع مانند حفظ حریم خصوصی، مقیاس‌پذیری و کنترل داده‌ها را از بین ببرد تا این شبکه کارآمدی بیشتری داشته باشد.
لری فینک (Larry Fink)، مدیرعامل شرکت بلک راک (BlackRock)، سال گذشته اذعان داشت که توکنیزه‌سازی دارایی‌های دیجیتال نقطه عطفی برای بهبود و پیشرفت سیستم‌های مالی سنتی است.
در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع دی‌کریپت

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

نه بانکها و نه مایکروسافت می توانند از بلاکچین کپی کنند و نه مجوز استفاده از بلاکچین خام شده توسط برنامه نویسان را دارند !
با نفوذ به فوتو درایو گوگل و خارج کردن اسناد بیتکوین نقدی توسط هکرهای ایرانی مستقر در مایکروسافت و تلاش جهت جذب سایر اسناد از طریق مشارکت با گوگل ! زیپ – ادوبی – و سایر شرکتهای گوگل !
امرکز برای هوش مصنوعی پیش خرید انجام شود یا در وب ۳ پشتک وارو بزنند هر سازمان بدتجارت باید بداند هیچ گونه مشارکتی با زنجیره زیر خط پول ندارد و افرادی که به این سازمانها خدمات ارائه کنند باید مسئولیت ان را بگذیرند چون کاربر از مشارکت با این افراد اجتناب می کند .تفکرات مایکروسافت مانند سپاه ایران است ! با خرج کردن پول دیگران احساس قدرت می کنند و با گردن کلفتی می خواهند پیش بروند ! اما مجاز نخواهند بود حتی در میدان گاو بازی اسپانیا در نقص گاو ظاهر شوند !