توکن جدید شبکه دوج کوین چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار، شاهد افزایش قابل‌توجه تعداد تراکنش‌های روزانه خود بوده و از این لحاظ، از بیت کوین و لایت کوین پیشی گرفته است. اما علت این افزایش ناگهانی چیست؟
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های موجود، مجموع تراکنش‌های روزانه دوج کوین به بالاترین سطح تاریخی خود در ۶۵۰ هزار رسیده است. به نظر می‌رسد که محرک اصلی جهش غیرمنتظره فعالیت‌ها در شبکه دوج کوین، علاقه فزاینده به ضرب توکن‌های DRC20 است، نوع جدیدی از دارایی‌های دیجیتال که در این شبکه معرفی شده‌اند. اگرچه در زمان معرفی این استاندارد جدید، افزایش فعالیت‌ها در شبکه دوج کوین پیش‌بینی می‌شد، اما رشد اخیر بی‌سابقه و فراتر از حد انتظار بوده است.
بسیاری از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال این افزایش فعالیت‌ها را فرصتی برای ارزیابی مقیاس‌پذیری شبکه دوج کوین، به ویژه برای پذیرش به عنوان یک ارز جهانی و انجام تراکنش‌های روزمره می‌دانند. برخی نیز در مورد افزایش ازدحام و تراکم در این شبکه ابراز نگرانی کرده‌اند. این گروه معتقدند که در حالت ایده‌آل، فعالیت‌هایی مانند ضرب توکن‌ها باید از طریق راه‌حل‌های اختصاصی لایه دوم انجام شوند تا از افزایش بیش از حد بار شبکه اصلی جلوگیری گردد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج کوین هم در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و با یک رشد ۱٫۳ درصدی در این بازه، اکنون به ۰٫۰۷۳ دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments