فروش وحشت‌زده نهنگ‌های اتریوم! چه بر سر بازار آمده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نهنگ‌های اتریوم (ETH) موجی گسترده از عملیات فروش را در سراسر بازار ایجاد کرده‌اند.
همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم در روزهای اخیر در مجموع ۱۵,۲۰۰ اتریوم را فروختند و به صرافی کراکن (Kraken) منتقل کردند. به نظر می‌رسد که این موضوع باعث وحشت نهنگ‌های اتریوم شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در همین راستا، گزارش شده که دو نهنگ بزرگ در مجموع ۱۹,۰۹۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۳۵٫۷ میلیون دلار را در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) تخلیه کرده‌‌اند. این فروش قابل‌توجه باعث ایجاد شوک بزرگی در سراسر جامعه اتریوم شده و افزایش فعالیت‌های فروش فراتر از گروه نهنگ‌ها را به همراه داشته است.
افزایش فشار فروش اتریوم بر قیمت این ارز دیجیتال نیز تاثیر قابل‌توجهی داشته است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این رمزارز در عرض چند ساعت پس از افزایش فعالیت‌های فروش، از ۱,۹۰۰ دلار به ۱,۸۵۰ دلار کاهش یافت. در حال حاضر، قیمت اتریوم حول میانگین متحرک ۵۰ روزه در نوسان بوده و این افت قیمتی، باعث عدم اطمینان و حدس و گمان در بین سرمایه‌گذاران شده است.
فروش وحشت‌زده نهنگ‌های اتریوم! چه بر سر بازار آمده است؟اقدامات اخیر بوترین و بنیاد اتریوم سوالات زیادی را در مورد آینده ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. برخی از تحلیلگران استدلال می‌کنند که این فروش ممکن است پاسخی به رشد اخیر میم کوین‌ها باشد. البته لازم به ذکر است، این اولین بار نیست که اقدامات بنیاد اتریوم باعث ایجاد نوسانات و نزولی شدن بازار می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یو تودی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments