خالق اتریوم ۱۵ هزار ETH خود را فروخت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و بنیاد اتریوم بیش از ۱۵ هزار ارز دیجیتال ETH را به صرافی کراکن (Kraken) منتقل کردند.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های پلتفرم PeckShieldAlert، آدرس متعلق به بوترین، یعنی vitalik.eth روز جمعه ۲۰۰ اتریوم را به صرافی کراکن انتقال داد. طبق داده‌های Etherscan، این اولین بار نیست که این آدرس نسبت به انتقال اتریوم به همان کیف پول کراکن اقدام می‌کند. بر اساس داد‌ه‌های موجود، در ۲ ماه گذشته ۵ تراکنش مشابه انجام شده است.
امروز، تیم PeckShieldAlert گزارش داد که بنیاد اتریوم نیز از این روند پیروی کرده و ۱۵ هزار ETH را به صرافی کراکن انتقال داده است. این تراکنش‌های بزرگ توسط بنیاد اتریوم، باعث ایجاد فاد FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) در جامعه ارزهای دیجیتال شده و بسیاری فکر می‌کنند که این موضوع می‌تواند منجر به سقوط قیمت ETH و میم کوین‌ها شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به طور معمول، بنیاد اتریوم تعدادی اتریوم را برای مدیریت عملیات می‌فروشد و بوترین هم معمولاً میم کوین‌هایی را که در کیف پول خود دریافت کرده، به فروش می‌رساند. اما این بار قضیه فرق می‌کند. بر اساس داده‌های تاریخی، چنین نقل و انتقالات بزرگی توسط بنیاد اتریوم می‌تواند منجر به کاهش شدید قیمت ETH شود. برای مثال، آخرین باری این بنیاد ۲۰ هزار اتریوم را در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ به صرافی کراکن منتقل کرد، قیمت این رمزارز در عرض ۲ ماه ۴۰ درصد کاهش یافت. در همین حال، میم کوین‌های فروخته‌شده توسط بوترین هم اغلب با افت شدید ارزش خود مواجه می‌شوند.
در زمان نگارش این خبر، به نظر می‌رسد که اتریوم هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده و این رمزارز با یک رشد ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۱,۹۴۰ دلار معامله می‌شود.

منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments