ماجرای نابودی بیش از ۵ هزار اتریوم به دست پپه قورباغه چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در چند هفته گذشته، میم کوین جدید پپه (PEPE) گرد و خاک زیادی را در فضای ارزهای دیجیتال به پا کرده است. طبق گزارش‌ها، این توکن مبتنی بر میم توانسته است در کمتر از سه هفته، کارمزد گس برابر با 5,300 اتریوم (تقریباً 10 میلیون دلار) را برای تراکنش‌های خود ثبت کند. به عبارت دیگر، معامله‌گران PEPE در طول سه هفته گذشته، 5,300 ETH را در قالب کارمزد گس سوزانده‌اند. این سطح از مصرف گس، سؤالاتی را درباره تأثیر این توکن بر شبکه اتریوم و بازار کلی ارزهای دیجیتال برانگیخته است.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های DuneAnalytics، حدود 413,283 تراکنش PEPE در صرافی Uniswap مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که مصرف زیاد گس در این تراکنش‌ها را نمایان کرد. این در درجه اول به دلیل افزایش استفاده از شبکه اتریوم است. به نظر می‌رسد که علی‌رغم تغییرات اخیر در ساختار بلاکچین اتریوم، این شبکه همچنان از مشکل مقیاس‌پذیری رنج می‎برد.
از یک سو، می‌توان استدلال کرد که تأثیر توکن PEPE بر روی شبکه اتریوم مخرب است؛ زیرا مقدار قابل‌توجهی از منابع این شبکه را به خود اختصاص می‌دهد، در صورتی که این منابع می‌توانند در جاهای دیگر استفاده شوند. همچنین، مصرف بیش از حد گس می‌تواند منجر به تحت فشار قرار گرفتن شبکه شود که همین امر، کندتر شدن زمان پردازش تراکنش و افزایش هزینه‌ها برای سایر کاربران را به همراه دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

علاوه بر این، حضور یک توکن مشکوک در شبکه اتریوم می‌تواند به تضعیف تصویر بازار منجر شود؛ چرا که برخی این موضوع را به عنوان ناپختگی یا ناپایداری بازار ارزهای دیجیتال تفسیر می‌کنند.
از سوی دیگر، توجه به این نکته مهم است که رشد گسترده توکن PEPE مزایایی را هم برای بازار کریپتو به همراه دارد. همانطور که کارمزد تراکنش‌ها به دلیل محبوبیت روزافزون این توکن افزایش می‌یابد، درآمدی که توسط ولیدیتورها یا اعتبارسنج‌ها کسب می‌شود نیز افزایش می‌یابد. این درآمد بیشتر می‌تواند ولیدیتورهای بیشتری را به شبکه جذب کند و بهبود امنیت و پایداری کلی آن را به همراه داشته باشد.
بنابراین، اگرچه تأثیر مصرف گس توسط تراکنش‌های توکن PEPE بر شبکه اتریوم بدون شک قابل‌ملاحظه است، اما این مهم است که هر دو جنبه مثبت و منفی قضیه را در نظر بگیریم.

منبع یو تودی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بازار همینه دیگه تقاضا براش زیاد شد و ترکید.

وقتی اطلاعاتی در مورد اتریوم و ارز های دیجتال ندارید بی جهت اظهار نظر نکنید برا خودتون همین تحلیل‌های ذهنی میکنید تو ضرر میرید اول برید اطلاعات کامل در مورد ارزهای دیجتال بدست بیارید بعد بیایید بگید اتریوم فلان میشه شیبا هزاران درصد رشد می‌کنه این خیالات از سرتون بیارید بیرون فکر ی شبه پولدار شدن از دهنتون بیارید بیرون اگه میخایید سرمایه گذاری کنید سرمایه گذاری سنجیده کنید نه از روی هوا طمع اینجا دنیای ارزهای دیجتال یعنی دنیای علوم کامپیوتر ویک اقتصاد نو پا که هم سیاست و هم بزرگان بازار در اون دخیلن که میتونن هم شما رو پولدار کنم هم میتونن سرمایه شما رو نابود سرمایه گذاری در این بازار بسیار پر ریسک اگر اطلاعات ناکافی داشته باشی بسیار خطرناک چون کلاهبرداران زیادی در این بازار نقش های زیادی بازی میکنن تا سرمایه شما رو بگیرن شیوه های زیادی در ارزهای دیجتال هست برای کلاهبرداری که میتوانم براحتی در دام بیاندازند پس اول علم خودتون نسبت به بازار کریپتو بالا ببرید بعد وارد بازار شویدهمیشه یادتون باشه طمع زیاد کردید در کریپتو همان سرمایه اولیه خودتون هم از دست میدید پس از سرمایه های زیاد در این بازار خود داری کنید در حد ی سرگرمی بهش نگاه کنید که اگه ضرر کردید براتون مهم نباشه روی زندگیتون تاثیر منفی نذاره هر وقت تونستین سرمایه ممنون زیاد کنید اونوقت شما یک تریدر حرفهای بازارید

په په ، شیبا ، بیبی دوج ، دوج کوین ، پیت بول ، فلوکی ، کیشو اینو ، دوج الون مارس. تا قبل از هاوینگ بیت کوین هزاران درصد پامپ میشوند .

Pepe غوغا کرد صد درصد ازش سود گرفتم بیست میلیون

تمامی رمز ارزها یک نوع کلاهبرداری حرفه ای بوده و باعث از دست رفتن سرمایه مردم و بدبختی خانواده هایی که وارد ارزهای دیجیتال می شوند، بوده و خواهشن هیچ کس به ارزهای دیجیتال اعتماد نکرده و سرمایه گذاری نکند

داخل پرانتز بنویس، بنده بخاطر رویا پردازی و یک شبه ملیونر شدن هرچی سرمایه داشتم توی بورس برفنا دادم
دوباره وام و قرض کردم توی کریپتو اومدم باز هم بفنا دادم چون هیچ اطلاع و کوچیکترین تجربه در تحلیل و فاندامنتال بازار کریپتو نداشتم چون من ضرر کردم پس این بازار کلاهبرداری هست.
نخیر زندگی خیلی‌ها متحول شده یا روزانه درآمدی خداتتر درمیارن از این بازار دوست گرامی چون حرفه ای هستن کارشون همینه
شما برو همون سرکار، شرکت هرکاری غیر فارکس و رمزارز .

پ ن پ بورس ایران خوبه

بورس حتما باید سرمایه بزاریم نه؟

اتریوم انقدر سوزونده میشه که یا نابود میشه یا ویتالیک مجبور میشه اتریوم های جدید بسازه و این باعث میشه شت کوین اتریوم نابود بشه

توی صرافی یونی سوآپ که رمز ارزهای جدید واسه اولین بار لیست میشن، واسه خریدشون با جفت ارزها باید خرید کرد. مثلا باید اتریوم داشته باشی و باهاش پپه خرید کنی! منظورش این است! نه اینکه اتریوم ها رو بسوزونن ( یا به کیف پول مرده انتقال بدن)