پیش بینی روند قیمت بیت کوین به گزارش سایت تحلیلی گلس‌نود!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی Glassnode، اصلاح بازار و روند کاهشی بیت‌کوین همچنان ادامه دارد.
گلس‌نود در گزارش هفتگی آنچین خود که در تاریخ 1 می منتشر شد، توضیح داد که در صورت ادامه این روند کاهشی، قیمت تا چه مقداری می‌تواند کاهش یابد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

بیت کوین در حال حاضر 10 درصد از بالاترین قیمت خود در آوریل سال 2023 که کمی کمتر از 31,000 دلار بود، اصلاح شده است. با این حال، بازار می‌تواند بسیار بیشتر از قیمت‌ فعلی تا حدود 28,000 دلار کاهش پیدا کند.
این شرکت تحلیلی، مفهوم “بازتوزیع ثروت قدیمی / جوان” را از طریق دوره‌های صعودی مورد بررسی قرار داده است. این شرکت از این معیارها برای اندازه‌گیری تقاضا در بازار استفاده کرده است.
این شرکت نتیجه‌گیری کرد که سرمایه‌گذاران جدید بسیار بر بازار تأثیرگذار هستند و بسیاری از تغییرات بازار به عملکرد سود ناشی از سرمایه‌گذاری جدید توسط آنان برمی‌گردد. علاوه بر این، فشار فروش سرمایه‌گذاران جدید “یکی از عوامل اصلی تشکیل مقاومت در سطح 30,000 دلار بود.”
پیش بینی روند قیمت بیت کوین به گزارش سایت تحلیلی گلس‌نود!گلس‌نود بر اساس مدت نگهداری کوین‌ها، آنها را به دو دسته “عرضه جوان” و “عرضه قدیمی” تقسیم می‌کند. عرضه جوان، به کوین‌هایی گفته می‌شود که کمتر از شش ماه نگهداری شده‌اند و عرضه پیر، کوین‌هایی را شامل می‌شود که بیشتر از این مدت نگه داشته شده‌اند.
این گزارش اظهار کرد که الگوهای مشاهده‌شده شباهت زیادی با روند صعودی سال ۲۰۱۹ دارند که در آن یک دوره تعادل طولانی قبل از بازار گاوی سال ۲۰۲۱ وجود داشت. این نشان می‌دهد که بازارها پس از اصلاح قیمتی ممکن است در طولانی‌مدت یک روند اینساید و جانبی را در پیش بگیرند.
گلس‌نود همچنین نسبت MVRV (ارزش بازار به ارزش واقعی) را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. این نسبت ارزش بازار را در مقابل ارزش واقعی می‌سنجد و ارتباط بین قیمت فعلی و هزینه پایه در تحلیل آنچین را نشان می‌دهد.
این نسبت همچنین نشان می‌دهد که مقاومت سطح 30,000 دلار دارای نسبت MVRV 1.33 است. بازگشت به ارزش سربه سر 1 باعث اصلاح به 24,400 دلار می‌شود که به عنوان پشتیبانی عمل می‌کند.
پیش بینی روند قیمت بیت کوین به گزارش سایت تحلیلی گلسنود!قیمت بیت کوین 2 درصد در روز عقب‌نشینی کرده و در زمان نگارش این خبر به کمتر از 28,000 دلار رسیده است. بیت کوین در معاملات صبحگاهی آسیا به پایین‌ترین سطح روزانه و هفتگی 27,722 دلار رسید.
در صورتی که سطوح فعلی شکسته شود، سطح حمایتی بعدی بیت کوین حدود 27,400 دلار است. معیارهای تحلیل آنچین نشان می‌دهد که این اصلاح هنوز به پایان نرسیده است.
پیش بینی روند قیمت بیت کوین به گزارش سایت تحلیلی گلسنود!

منبع بی‌این کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments