درگیری بانک آمریکایی دوستدار رمزارزها با فدرال رزرو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، اندکی قبل از فروپاشی بانک‌های سیلورگیت، سیلیکون ولی و بانک سیگنچر، بانک کاستودیا (Custodia) از عضویت در سیستم فدرال رزرو محروم شد. هیئت فدرال رزرو تصریح کرد که درخواست ارائه‌شده توسط کاستودیا “با عوامل مورد نیاز قانون مغایرت دارد”. کاستودیا از بانک‌های متعددی که در حال حاضر در حال فعالیت هستند متمایز است؛ زیرا ذخیره کاملی برای پوشش سپرده‌هایش در اختیار دارد.
فدرال رزرو در تصمیم خود اعلام کرد که “نگرانی‌های اساسی” در مورد برنامه‌های Custodia، از جمله “ویژگی‌های بدیع و بی‌سابقه” آن دارد. یکی از مشکلاتی که فدرال رزرو با مدل کسب‌وکار کاستودیا دارد، تمرکز آن بر بانکداری محدود و ارائه خدمات به مشتریان رمزارزی است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

هیئت مدیره بانک مرکزی ایالات متحده اعلام کرد:

به طور کلی، هیئت مدیره نگرانی‌ها را در مورد بانک‌هایی که طرح‌های تجاری متمرکز بر بخش محدودی از اقتصاد دارند، افزایش داده است. این نگرانی‌ها در مورد Custodia بیشتر می‌شود؛ زیرا این یک مؤسسه سپرده‌گذاری بدون بیمه است که قصد دارد تقریباً فقط روی ارائه محصولات و خدمات مرتبط با بخش دارایی‌های رمزارزی تمرکز کند، که نگرانی‌های بیشتری را در مورد ریسک‌های مالی غیرقانونی و ایمنی ایجاد می‌کند.

بانکداری محدود سیستمی است که فعالیت‌های وام‌دهی را فقط به سرمایه‌گذاری‌های ایمن و کم‌ریسک محدود می‌کند و در مقابل این سرمایه‌گذاری‌ها 100 درصد ذخایر الزامی را حفظ می‌کند.
در همین حال، کاستودیا می‌گوید که مشکلات خود را با بانک مرکزی ایالات متحده به دادگاه می‌کشد. Custodia در بیانیه‌ای توضیح داد:

دستور اخیر فدرال رزرو نتیجه حقیقت‌های نادرستی که فدرال رزرو از تصحیح آنها امتناع می‌کند و سوگیری عمومی علیه دارایی‌های دیجیتال است. فدرال رزرو به جای انتخاب کار با بانکی که از یک مدل تجاری کم‌ریسک و کاملاً محفوظ استفاده می‌کند، کوته‌نظری و ناتوانی خود را در انطباق با بازارهای متغیر نشان داد.

منبع بیت کوین دات کام

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments