تاکید مجدد سرمایه‌گذار معروف برای خرید بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار برجسته‌ای که در حوزه املاک و مستغلات ثروت زیادی به دست آورد و پس از انتشار کتاب محبوب «پدر پولدار، پدر فقیر» به آموزش مردم در حوزه مالی روی آورد، در توییتی نوشت که معتقد است بحران مالی جهانی رو به افزایش است.
این سرمایه‌گذار بیان داشت که هر روز بر دامنه‌ی تأثیر بحران مالی در حال افزوده شدن است. او از دلایل شکل گرفتن این بحران، به فروپاشی در صنعت بانکداری اشاره کرد و گفت که بانک‌های بزرگ یکی پس از دیگری در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند. در حال حاضر، سه بانک بزرگ آمریکایی، یعنی بانک سیلورگیت، بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر، وارد وضعیت ورشکستگی شده و در حال تعطیلی هستند. نکته جالب این‌که این سه بانک با صرافی‌های رمزارزی و عرضه‌کنندگان ارز دیجیتال با قیمت ثابت (استیبل‌کوین)، مانند Paxos، همکاری می‌کردند.
مدیرعامل ریپل، گارلینگهاوس، نیز بیان کرد که بخشی از دارایی‌های این شرکت در بانک سیلیکون ولی قرار دارد، با این حال، اطمینان داد که ورشکستگی این بانک تأثیری بر عملکرد روزانه شرکت ریپل نخواهد داشت.
جالب است بدانید که بعد از سقوط بانک‌های سیلورگیت و سیلیکون ولی، کیوساکی پیش‌بینی کرده بود که سومین بانک بزرگ نیز در آستانه فروپاشی است، اما او هیچ نام خاصی از این بانک ذکر نکرد. چند روز بعد، بانک سیگنچر نیز ورشکستگی خود را اعلام کرد.
کیوساکی هشدار داده که سقوط و بحران مالی تازه شروع شده است. او یکبار دیگر خرید بیت کوین، نقره و طلا را به عنوان راه‌حلی برای بحران فعلی در حوزه مالی توصیه کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

داشتم نظرات دوستان رو می‌خوندم چیزی که متوجه شدم اینکه هیچ کس به اصل متن دقت نکرده و هر کس برداشت شخصی خودش رو یه جوری منطبق با پیش بینی کیوساکی کرده و همین باعث میشه که ۸۰بازنده و۲۰ درصد سود کنند دوستان نظرات شما محترم ولی بدون تعصب و واقع بینانه نگاه کنید تا ۲سال دیگه حسرت نخورید

خیلی رودار شدی کیو ساکی شانس بیاری دستم بت نرسه

خرید طلا ، نقره چه تاثیری بر رفع بحران مالی دارد ! خرید طلا و نقره نه ارز دیجیتال شاید برای حفظ ارزش پول خوب باشد. اما در کل انتقال دارایی به سمت طلا و نقره و بویژه ارز دیجیتال خودش باعث بحران مالی و بهم هم خوردن تعادل در گردش سرمایه ها می شود. ارزهای دیجیتال در هاله ای از ابهام هستند چون متولی دارند. هنوز ارز دیجیتال و خرید زمین در متاورس در هاله ای از ابهام است و امیدوارم تله ای برای افراد کم دانش در این زمینه نباشد.

سلام، توصیه من به دوستان عزیز اینه که فعلا از خرید انواع ارزها خودداری کنندونظاره گر بازار باشند، دوستان من در اروپا و آمریکا معتقدند که ریزش شدید ارزها در راه است، عزیزان با بررسی کامل فروشنده باشید، مراقب سرمایه هاتون باشید وفعلا خرید نکنید ونظاره گر باشید الان مطمئن ترین وپرسودترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲ بورسه، سهام شاخص ساز بخرید، پتروشیمی، خودروسازان، بانکها، بیمه، والبته با تحقیق ومشورت پرسود باشید

کیوساکی نکنه میخای نوسان ملت رو بگیری ؟
امریکا از این فراز نشیب ها زیاد دیده بشین سرجات

چاپلین کیوساکی مغز اقتصاد آمریکاس خودش
چجوری میخواد نوسان بگیره

امریکا فراز و نشیب رو خودش ایجاد کرده تا بیت رشد کنه بیت کار خودشه

تو چقدر پرتی! خود آمریکایی ها دارن به سقوطشون اعتراف میکنن تو میگی نه! عجب!

وقتی باور نداری و سوادش رو نداری که هر امپراطوری بلاخره یک روز نابود میشه و وقتی نمیفهمی قدرت هر امپراطوری در چه چیزی هست باید هم همین حرفها رو بگی