هشدار خالق اتریوم: این ارزها را نخرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران بلاک‌چین اتریوم، روز پنجشنبه به سرمایه‌گذاران هشدار داد که از سرمایه‌گذاری روی برخی پروژه‌های رمزارزی خودداری کنند. این حرکت چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که او مقداری شت کوین رایگان را که در کیف پول خود دریافت کرده بود، فروخت.
ویتالیک بوترین پیامی را در زیرمجموعه‌ای به نام «Testingtesting62831» منتشر کرد که در آن ادعا می‌کرد تمام توکن‌های رمزارزی یا پروژه‌هایی که در این انجمن مورد بحث قرار می‌گیرند، شت‌ کوین هستند. وی هشدار داد که سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها احتمالاً سرمایه سرمایه‌گذاران را از دست می‌دهد و توصیه می‌کند از چنین مجامعی دوری کنند.
$BITE و اکثر کوین‌های دیگری که در این انجمن مورد بحث قرار می‌گیرند، شت‌ کوین‌ هستند و هیچ ارزش فرهنگی یا اخلاقی بازخریدکننده‌ای ندارند و احتمالاً بیشتر پولی را که برای آن‌ها می‌گذارید از دست خواهید داد و من با این پروژه‌هاتا حد زیادی مخالفم.
البته قیمت BITE، پس از هشدار ویتالیک بوترین به سرمایه‌گذاران در مورد این شت‌کوین‌ها، افزایش یافت.
در 7 مارس، بوترین چندین میم کوین کم‌ارزش را به میلیون‌ها نفر فروخت. او توکن‌هایی از جمله $MOPS$، CULT$، SHIK و $BITE را به اتریوم  تبدیل کرد و بعد از آن ارزش این توکن‌ها به شدت کاهش یافت، به طوری که قیمت SHIK پس از تخلیه توکن توسط او تا 95.8٪ کاهش یافت. ویتالیک بوترین تعداد بیشتری از این توکن‌های کم‌ارزش را نیز به فروش می‌رساند؛ زیرا او دارای تعداد زیادی توکن ایردراپ (airdrop) شده است.
برخی از مردم از این عصبانی هستند که چرا پروژه‌ها توکن‌های ایردراپ را به ویتالیک ارسال می‌کنند، در حالی که می‌دانند که او معمولاً آن‌ها را از والت خود تخلیه می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام دوستان واقعا باید راجع به دنیای کرپتو و رمز ارز ها بیشتر فکر کنیم.اصلا به فکر سود کلان یه شبه و این چیزا نباشین
اگه واقعا پولی مثلا ۲ میلیون اصلا بدردتون نمی خوره و می خواین تست کنید وارد بشین
بدونید اگه کسی زیاد از خوبیش میگه مثلا روزی ۱۰۰۰ دلار درآوردم بعدش کد می‌فرسته ثبت نام کنید تو صرافی تخفیف داره و میگه شرکت کنید تو دوره آموزشی بفکر درآمد خودشه.کمتر کسی درست حسابی استراتژی اصلی رو بیان می کنه می خوان تازه کارا وارد بشن نقدینگی این بازار بره بالا بعد با نوسان و ترس و طمع پولتون میشه صفر
مواظب خودتون و پول زن و بچتون و روزیشون باشید که گرگ ها منتظرن
تصمیم با شما
یا حق

لعنت بر هرچی رمز ارزه جزو بدبخت کردن ادمها کاربردی ندارن

والا فقط ایرانی‌ها هستند دارند بدبخت می‌شوند اینم بخاطر بی خود بودن جایگاهشان در دنیا

کلاهبردار قرن

با سلام
خود این بابا کلاهبرداره داره از دزد های دیگه ایراد می گیره