تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین (هفته سوم اسفند)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قرار گرفتن دوج‌کوین در یک کانال نزولی باعث اصلاح قیمتی این رمزارز در پنج هفته گذشته شده است. در طول این مدت، قیمت چندین‌بار به سقف کانال و خط روند نزولی برخورد کرده و به آن واکنش نشان داده است که نشان می‌دهد فعالان بازار پس از رسیدن قیمت به این خط روند اقدام به فروش دوج‌کوین‌های خود می کنند.
کاهش حجم در ناحیه حمایتی0.067 دلار، می‌تواند قیمت دوج‌کوین را تا 15٪ کاهش دهد. علاوه بر این، با کاهش قیمت دوج‌کوین ممکن است میانگین متحرک نمایی 20 روزه تبدیل به یک مقاومت پویا شود.
تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین (هفته سوم اسفند)برگشت قیمت از مقاومت روانی 0.1 دلار، قیمت دوج‌کوین را به چندین سطح حمایتی کاهش داده و سودهای این رمزارز را که در ماه ژانویه کسب کرده بود، از بین برده است.
از دست‌دادن و شکست حمایت 0.065 دلار در تاریخ 9 مارس، نشان داد که فروشندگان در حال آماده شدن برای کاهش بیشتر قیمت هستند. با این حال، شکل‌گیری کندل روزانه در چند روز اخیر نشان می‌دهد که خریداران برای بازپس‌گیری این ناحیه قیمتی تلاش می‌کنند.
در میان نبرد میان خریداران و فروشندگان، قیمت دوج‌کوین ممکن است به پایین‌تر از مقاومت 0.065 دلار کاهش یابد یا شاهد یک افزایش جزئی به سمت خط روند نزولی باشد.
با این حال، تا زمانی که خط روند نزولی شکسته نشود، قدرت فروشندگان برای کاهش قیمت بیشتر خواهد بود و امکان کاهش قیمت‌ به سطح حمایتی 0.056 دلاری در سپتامبر تا اکتبر وجود خواهد داشت.
بررسی شاخص‌های تکنیکال
با رسیدن RSI (شاخص قدرت نسبی) در تایم فریم روزانه به سمت منطقه اشباع فروش که نشان‌دهنده فشار بیش از حد فروش در طولانی مدت است، احتمال اصلاح و رشد قیمتی جزئی وجود دارد.
نزدیک بودن میانگین‌های متحرک‌ نمایی 100 و 200 روزه در کنار هم نشان از خنثی بودن روند قیمتی در دوج‌کوین دارد. کاهش بیشتر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک‌ نمایی قدرت بیشتر فروشندگان را نشان می‌دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments