ارزهای دیجیتال به کمک زلزله‌زدگان ترکیه آمدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هنگامی که روسیه در فوریه 2022 به اوکراین حمله کرد، جامعه کریپتو همدست شد تا به دولت اوکراین و سازمان‌های غیردولتی فعال در منطقه کمک مالی کند. با ورود میلیون‌ها دلار ارز دیجیتال از سرتاسر جهان، ماهیت غیرقابل سانسور بیت‌کوین، اتریوم و سایرین برای ارائه کمک در مواقع ضروری بسیار مهم است.
اما در حالی که رسانه‌های جریان اصلی همچنان بر اوکراین تمرکز می‌کنند، چندین پروژه رمزنگاری و DAO توجه خود را به ارائه کمک به ترکیه و سوریه زلزله‌زده معطوف کرده‌اند.
Endaoment  که در سال 2019 راه اندازی شد، یک سازمان غیرانتفاعی 503c است که هدف آن تشویق و مدیریت کمک های خیریه ارزهای دیجیتال است. ماه گذشته، پس از چندین زلزله عظیم در ترکیه و سوریه، کمک‌های مالی ارزهای دیجیتال به این منطقه سرازیر شد.
امداد DAO در ترکیه، پس از زلزله در ترکیه راه‌اندازی شد تا ارسال بودجه به سازمان‌های دولتی و غیردولتی فعال در منطقه فاجعه جمع‌آوری شود. هدف امداد DAO ترکیه افزایش آگاهی سازمان‌هایی است که برای کمک به زلزله‌زدگان تلاش می‌کنند.
اربیل کارامان، یکی از بنیانگذاران Huma Finance در مصاحبه‌ای می‌گوید که در صورت نیاز مرکز امداد ترکیه با دولت ترکیه و سازمان‌های غیردولتی همکاری می‌کند تا کیف‌پول‌هایی را روی 18 زنجیره برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و ارسال آنها ایجاد کنند.
کارامان گفت:

برای بازسازی همه این شهرها و زندگی این مردم تا یکی دو سال آینده باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع دی‌کریپت

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments