اعتراف جنجالی ایلان ماسک در مورد دوج کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، سرمایه‌گذار و میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل توییتر، افشاگری هیجان‌انگیزی درباره رمزارز دوج‌کوین به نزدیک به 129.4 میلیون دنبال‌کننده‌اش در توییتر ارائه کرده است. ماسک امروز در توییتی اعتراف کرد که او کسی بود که دوج‌کوین را آزاد کرد. این توییت یکی از شوخی‌های همیشگی ماسک در پلتفرم محبوب میکروبلاگینگ است.
ماسک به شوخی به موسیقی محبوب پاپ با عنوان “Who Let the Dogs Out” اشاره کرد. جالب اینجاست که ماسک تصمیم گرفت با ادعای اینکه او کسی بود که دوج‌کوین را آزاد کرد، آهنگ را به جدول زمانی اعضای جامعه رمزارزها بازگرداند. با این حال، او با جایگزین کردن سگ (Dog) با دوج (Doge) یک پیچ و تاب به موضوع اضافه کرد.
ماسک در دو سال گذشته یکی از حامیان بزرگ رمزارز دوج‌کوین بوده است. ماسک به رالی صعودی عظیم دوج‌کوین در سال 2021 که به بالاترین قیمت تاریخی خود در 0.73 دلار رسید، کمک کرد. ماسک نه تنها چیزهای خوبی در مورد دوج‌کوین در توییتر ‌می‌نویسد، بلکه یک گام فراتر می‌رود تا این رمزارز را به عنوان یک روش پرداخت در سراسر مشاغل خود از جمله تسلا و اسپیس ایکس بپذیرد.
در ژانویه 2022، ماسک اعلام کرد که دارندگان دوج‌کوین می‌توانند وسایل نقلیه الکترونیکی را از تسلا با استفاده از دارایی‌های رمزارزی خریداری کنند. در اوج زمستان صنعت رمزارزها نیز ماسک با اشاره به ادغام دوج‌کوین به عنوان یک روش پرداخت پس از خرید پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب توییتر، به دوج‌کوین فرصت مبارزه داد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو بیسیک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

از نخوردن پولدار شده

این ایلان قورم ساق میخواد پول دنیا رو بریز توحسابش ، ما دستمون به هیچی نرسه.

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط رضا

بی فایده

باهمین شوخی ومزه پرونیش کلی آدمو بدبخت کرده

دوست عزیز بهتره این مطلب پاک کنی … این یک موزیک معروف امریکایی .توضیحش زیاد.ولی مفهوم کلیش یعنی اینکه من هیچوقت سگهام رها نمیکنم …
این موزیک کسایی ک عاشق سگاشون هستن هم پلی میکنن و روی کلیپ سگهاشون میزارن .. و گاها استوری با همین موزیک و سگشون پخش میکنن . خواستم کمکی کرده باشم .
بعد از اون توییت فلوکی دوباره پامپ کرد و طرفدارهای دوج هم خاطرشون جم شد که هنوز ایلان حواسش به دوج هست .