اتریوم یک قدم به آپدیت بزرگ بعدی خود نزدیک‌تر می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک نسخه آزمایشی از آپدیت شانگهای برای استفاده کاربران عمومی است. این نسخه قرار است روز چهارشنبه، ۱ فوریه منتشر شود. این شبکه آزمایشی عمومی که ژجیانگ (Zhejiang) نام دارد، به تمامی کاربران دارای اتریوم امکان شبیه‌سازی فرآیند برداشت ETHهای استیک‌شده را می‌دهد.
توسعه‌دهنده اصلی اتریوم در اظهارات جدید خود اعلام کرد که نسخه کامل با تمامی قابلیت‌ها، زمانی قابل‌استفاده خواهد بود که آپدیت شانگهای انجام شود. این آپدیت احتمالاً در ماه مارس یا آوریل انجام خواهد شد. به دلیل حجم زیاد سرمایه‌ای که تا زمان انجام این آپدیت بلاتکلیف باقی خواهد ماند، فشار و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد زمان‌بندی این آپدیت ایجاد شده است.
امکان استیک ETH برای اولین بار در دسامبر 2020 فراهم شد. این پروسه باعث شد که کاربران با واریز ETH به شبکه به عنوان یک اعتبارسنج به تأیید تراکنش‌های شبکه کمک کنند. در قبال انجام این کار، آنها مقداری ETH جدید پاداش می‌گرفتند. این اتریوم‌های استیک‌شده که چیزی حدود 26 میلیارد دلار ارزش دارند، تا زمان آپدیت شانگهای غیرقابل‌دسترس باقی خواهند ماند.
اگرچه این اولین بار نیست که یک شبکه آزمایشی برای اتریوم ارائه می‌شود، اما کاربران انتظار دارند که ژجیانگ مورد توجه و استقبال بیشتری قرار گیرد. این بدان دلیل است که امکان برداشت اتریوم برای برخی شرکت‌های واسطی مثل لیدو، کوین بیس، کراکن و بایننس که مقدار زیادی اتریوم برای کاربران استیک کرده‌اند، اهمیت زیادی دارد. تحلیلگران JP Morgan اخیراً اعلام کردند که سود حاصل از برداشت اتریوم‌های استیک‌شده می‌تواند به تنهایی بیش از 500 میلیون دلار به درآمد سالانه کوین بیس اضافه کند.
به همین دلیل است که شبکه آزمایشی ژجیانگ بیشتر برای شرکت‌های واسط مفید خواهد بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع دیکریپت

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بنظرم دلیل رشد اتریوم همین هاردفورک شانگهای بوده و خبر از چند وقت قبل پیشخور شده و از این به بعد باید منتظر سقوط اتریوم باشیم بازار هنوز فاز منفی داره حواستون باشه
با تشکر از سایت رمز ارز