آیا سولانا توان رقابت با رقبای خود را در سال ۲۰۲۳ دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آستین فدرا، رئیس بنیاد سولانا طی اظهاراتی بیان داشت که علی‌رغم آخرین بحران‌ها مربوط به صرافی FTX، سولانا همچنان پتانسیل پیروزی و ویژگی‌های مورد نیاز برای رقابت با رقبای خود در بخش پروتکل‌های لایه یک را دارد. به گفته فدرا، رئیس استراتژی و ارتباطات بنیاد سولانا، حدود دو ماه پس از فروپاشی صرافی FTX، شبکه سولانا قوی‌تر از همیشه است.
از نظر فدرا، کاهش قیمت توکن سولانا یک واکنش کوتاه‌مدت و مقطعی از سمت بازار بود؛ چون تصور می‌شد بین سولانا و صرافی ورشکسته FTX ارتباطی وجود دارد (سم بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، در گذشته یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ در پروژه‌های مبتنی بر سولانا بود). در همین راستا، فدرا اشاره کرد که بنکمن-فرید هیچ تأثیری بر عملیات و ساختار این شبکه نداشته است.
بر اساس گفته‌های فدرا، توسعه‌دهندگان به طور چشمگیری در شبکه سولانا روی تراکنش‌های ارزان و سریع کار می‌کنند که به دلیل ارزش اصلی این شبکه است. همچنین، هنگامی که از فدرا خواسته شد تا در مورد مشکل قطعی شبکه در سال گذشته توضیح دهد، او به تعدادی ارتقای فنی اشاره کرد که می‌تواند پایداری شبکه را در ماه‌های آینده بهبود بخشد. یکی از این به‌روزرسانی‌ها، معرفی کارمزدهای اولویت‌دار است که می‌تواند میزان اسپم تراکنش‌ها را در شبکه کاهش دهد.
فدرا همچنین از یک کلاینت اعتبارسنجی جدید به نام Firedancer خبر داد که انتظار می‌رود تا پایان سال 2023 در شبکه اصلی سولانا فعال شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments