آیا پایان روند نزولی بیت‌ کوین نزدیک است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شش اندیکاتور از هشت اندیکاتوری که توسط تحلیلگران پلتفرم تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های رمزارزی Glassnode برای شناسایی زمان خروج بیت‌کوین از بازار نزولی مشاهده می‌شود، در حال چشمک زدن سیگنال‌های صعودی هستند و هفتمین اندیکاتور نیز احتمالاً به زودی مثبت می‌شود.
داشبورد اندیکاتورهای Glassnode به دنبال کمک به سرمایه‌گذاران بیت‌کوین است تا با مشاهده ترکیبی از اندیکاتورهای درون زنجیره‌ای، تکنیکال و فاندامنتال شبکه تشخیص دهند که بازار بیت‌کوین در چه زمانی به سمت یک روند سالم‌تر حرکت می‌کند. از لحاظ تاریخی، حداقل 5 مورد از این اندیکاتورها زمانی که قیمت بیت‌کوین در حال افزایش است، به رنگ سبز درآمده بودند. در همین حال، زمانی که هر هشت اندیکاتور شروع به ارائه سیگنال‌های صعودی می‌کنند، از لحاظ تاریخی یک سیگنال خرید عالی بوده است. برعکس، زمانی که کمتر از پنج مورد از این اندیکاتورها نشان از نزول دارند، قیمت بیت‌کوین معمولاً در بلندمدت در حال کاهش است.

آیا پایان روند نزولی بیت‌ کوین نزدیک است؟تیم Glassnode این اندیکاتورها را به چهار بخش دسته‌بندی می‌کند. اولین مورد این است که آیا بیت‌کوین بالاتر از مدل‌های قیمت‌گذاری کلیدی معامله می‌شود یا خیر که با میانگین متحرک ساده (SMA) 200 روزه اندازه‌گیری می‌شود. بیت‌کوین اخیراً برای اولین بار از دسامبر 2021 به بالای هر دو سطوح کلیدی خود، یعنی بالای میانگین‌های متحرک ساده و وزنی 200 روزه خود بازگشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو نیوز

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

تا خبرهای خوب نرسه بازار عالی نمیشه مثل تمام شدن جنگ اوکراین یاکاهش تورم آمریکا وصلح باچین وایران خلاصه خبرخوب ازهمه چیزیه بالارفتن ارزها کمک می‌کند.

خبر خوب رو دولت ها و بازیگران بازار ایجاد میکنن عزیزم، هر موقع بخوان اون هم به راحتی آب خوردن، طوری که حتی اگه در سطح دنیا تو بدترین شرایط ممکن هم باشیم از هر لحاظ باز هم میتونن بگن همه چی گل و بلبله و بازار رو صعودی کنن و البته برعکسشم صادقه.

سلام کف بیت کوین ۱۲هزار دلار است

از کجا میدونین کف بیتکوین ۱۲ هزار دلاره؟ چطور انقد با اطمینان میگین درحالیکه چیزی مشخص نیست

همه ما همینو میخوایم

به نظرم هنوز برای مشخص شدن اینکه بازار نزولی به پایان رسیده خیلی زود هست