۵ دلیل برای اینکه به عملکرد شیبا در سال ۲۰۲۳ امیدوار باشیم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از راه‌اندازی نسخه بتای شیباریوم (Shibarium) تا توییت‌های ایلان ماسک، دلایل متعددی وجود دارد که چرا شیبا اینو (SHIB) می‌تواند شاهد افزایش چشمگیر قیمت خود در سال ۲۰۲۳ باشد.
رالی اخیر قیمت شیبا: بر اساس داده‌های بازار، شیبا که سال جدید را با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸۶ دلار آغاز کرده بود، اکنون در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار معامله می‌شود و در ۳۰ روز گذشته، بیش از ۴۵ درصد رشد داشته است. اگر این میم کوین با همین سرعت به رشد خود ادامه دهد، ممکن است امسال به رکورد تاریخی جدیدی دست یابد.
بلاکچین لایه دوم شیباریوم: شبکه شیبا روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. در نتیجه، کارمزد تراکنش‌های آن بالا است. راه‌اندازی بلاکچین جدید شیباریوم می‌تواند به کاهش کارمزد تراکنش‌های شیبا بسیار کمک کند.
ایمان شیتوشی به شیباریوم: شیتوشی، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، در اظهارات اخیر خود گفته که پس از راه‌اندازی شیباریوم، کاربران و توسعه‌دهندگان به جای فقط جشن گرفتن، به همکاری با یکدیگر و ساخت پروژه‌هایی برای تقویت شبکه مشغول خواهند شد.
برندسازی: برای متمایز شدن در اقیانوسی از آلت کوین‌ها، استیبل کوین‌ها، میم کوین‌ها و رمزارزهای جدید، برندسازی موثر یک عامل کلیدی است. شیبا در رسانه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار بوده و برند آن به سرعت در حال گسترش است.
توییت‌های ایلان ماسک: خوشبختانه، توییت‌های ایلان ماسک نیز تأثیر بسیار مثبتی بر قیمت شیبا دارند. برای مثال، او یک بار در مورد سگ شیبا اینو توییت کرد و در نتیجه آن، قیمت SHIB حدود ۳۰۰ درصد افزایش یافت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین گپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام, منظور شما از رکورد تاریخی چیست ؟آیا به مرز یک دلار خواهد رسید؟

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط مهرداد

برو ببین چی به سر شیبا اومد بعد امیدواری بده،