بازار ارزهای دیجیتال بین مردها محبوب‌تر است یا زنان؟!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس نتایج یک نظرسنجی، به نظر می‌رسد که صنعت کریپتو در جذب زنان موفق بوده است.
داده‌های منتشر شده توسط تیم eToro نشان می‌دهد که در حال حاضر، ارز دیجیتال دومین طبقه دارایی با مالکیت گسترده در میان زنان است. اولین طبقه و رتبه مربوط به پول نقد می‌باشد.
بر اساس نتایج این نظرسنجی، افزایش قابل‌توجهی در مالکیت کریپتو در میان زنان وجود دارد. داده‌ها نشان می‌دهند که مالکیت زنان، در سه ماه اول سال 2022، 29 درصد بوده و در سه ماه آخر سال به 34 درصد افزایش یافته است. به گفته تیم eToro، این نشان می‌دهد که کریپتو، در جایی که بازارهای مالی سنتی شکست می‌خوردند، موفق عمل می‌کند.
در این نظرسنجی، در مورد اینکه چرا سرمایه‌گذاران بیشتری وارد بازار کریپتو می‌شوند، سوال پرسیده شد؛ 37 درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که از فرصت استفاده می‌کنند تا بازدهی بالایی داشته باشند و 34 درصد گفتند که به قدرت بلاکچین اعتقاد دارند و فکر می‌کنند ارز دیجیتال یک طبقه دارایی متحول‌کننده است.
جدای از اینکه سرمایه‌گذاران خرد اعتقاد خود را به فناوری بلاکچین با سرمایه‌گذاری ابراز می‌کنند، مشاغل نیز شروع به انجام همین کار کرده‌اند. Casper Labs دریافت که از میان 603 کسب‌وکاری که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، 90 درصد از قبل، از فناوری بلاکچین استفاده می‌کردند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین گپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments