سود شیبا بیشتر از بیت کوین و اتریوم؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) با قرار گرفتن در میان ۱۰ دارایی رمزارزی با بیشترین سود در پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood)، نقطه عطف مهمی را ثبت کرده است.
طبق گزارش‌ها، افزایش قابل‌توجه قیمت شیبا در هفته گذشته به این ارز دیجیتال کمک کرده تا در پلتفرم رابین‌هود در جایگاه بالاتری نسبت به بیت‌ کوین (BTC) و اتریوم (ETH) قرار بگیرد.
بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط رابین‌هود، شیبا با افزایش ۲۳٫۳ درصدی، سومین ارز دیجیتال با بیشترین سود در این پلتفرم معاملاتی است. رتبه‌های اول و دوم این جدول به رمزارزهای سولانا (SOL) و کامپاند (COMP) اختصاص دارد. به این ترتیب، شیبا از نظر سود هفتگی بالاتر از دو رمزارز برتر بازار، یعنی بیت کوین (۱۳٫۴ درصد، ششمین رمزارز) و اتریوم (۱۲٫۴ درصد، هفتمین رمزارز)، قرار گرفته است.
این اولین بار نیست که شیبا در بین دارایی‌های رمزارزی برتر در پلتفرم رابین‌هود قرار می‌گیرد. سال گذشته نیز این میم کوین محبوب برای دو هفته متوالی در جمع برندگان این پلتفرم معاملاتی قرار داشت.
در همین حال، پلتفرم رابین‌هود اخیراً اعلام کرده که کیف پول موبایلی جدید آن، اکنون از شیبا پشتیبانی می‌کند.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به یک ماه گذشته، بیش از ۴۵ درصد رشد دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو بیسیک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments