برای توسعه بازی شیبا پیش‌قدم شوید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، گیمرهای معمولی اکنون این شانس را دارند که در توسعه بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) مشارکت داشته باشند.
یک اینفلوئنسر جامعه شیبا که با نام Shibbpp در توییتر شناخته می‌شود، با انتشار توییتی به اعضای جامعه اطلاع داده که بازیکنان و کاربران معمولی شیبا اکنون می‌توانند ایده‌های خود را برای بازی جمع‌آوری کارت شیبا اترنیتی ارائه دهند.
بازی شیبا اترنیتی که محبوبیت زیادی را در بین کاربران به دست آورده، در اوایل ماه اکتبر در سراسر جهان راه‎اندازی شد. پیش از آن، این بازی با موفقیت در ویتنام و استرالیا مورد آزمایش قرار گرفته بود. در ماه نوامبر، شیبا اترنیتی یک ارتقای بزرگ را تجربه کرد. در آن زمان، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، اعلام کرد که این بازی بیش از ۲۵۰ هزار بار دانلود شده و آن را یک موفقیت بزرگ خواند.
طبق گزارش‌ها، در ماه دسامبر نیز نسخه جدیدی (v.1.1.4) برای بازی شیبا اترنیتی منتشر شد. در این نسخه، چندین اشکال اساسی رفع شده است.
همانطور که در خبرهای قبلی هم گزارش شد، میم کوین محبوب شیبا نیز اخیرا در چند صرافی رمزارزی لیست شده و این موضوع، در کنار نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم آن، یعنی شیباریوم (Shibarium)، منجر به رشد قابل‌توجه قیمت این ارز دیجیتال و BONE، دیگر توکن اکوسیستم شیبا، شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یو تودی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

خیالی بیش نیست

هم نماد شیبا هم جذابیت اسم شیبا وهم اینکه شیبا ارز توده فرو دست و اکثریت جامعه است که همه چشم امید به قد کشیدن او بسته اند من هم همچون شما رویای بزرگ شدن شیبا را دارم تا روزی یک خودروی خوب سوار شوم به امیدروزهای خوب

چشم امید ما به شماس شیبا جان

من خیلی خیلی امید وارم شیبا رو امسال یک دلار ببینن

ارز بی بی دوج وشیبا اینو درسال ۲۰۲۶ به اوج خود میرسه صد در صد

شیبا بهترین ارز می‌شود درسال ۲۰۲۵ باوج خود میرسه