پیش‌بینی سرمایه‌گذار معروف در مورد بازار صعودی بعدی ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مت هوگان (Matt Hougan)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در صندوق ارز دیجیتال Bitwise Investments، یک بازار گاوی و صعودی بزرگ را پیش‌بینی می‌کند. اما در این میان، توجه به یک نکته هم ضروری است.
هوگان در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران می‌گوید که بازار کریپتو در موقعیت مناسبی برای بهبود وضعیت خود قرار دارد و مسیری را برای یک چرخه صعودی و رکوردشکنی ترسیم می‌کند.
وی افزود:

در واقع، ما فکر می‌کنیم که بازار صعودی بعدی در حوزه کریپتو، بزرگترین بازار خواهد بود و با توجه به موجی از برنامه‌های کاربردی جدید که بر پذیرش ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد، رکوردهای جدیدی در راه است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

هوگان، برخی از دلایل صعودی بودن بازار را چنین عنوان می‌کند:

پیشرفت‌های فناوری بلاکچین مانند ادغام اتریوم، پیشرفت‌های مربوط به مقیاس‌پذیری مانند ظهور راه‌حل‌های لایه دوم و برنامه‌های جدید در حال ظهور، ما را خوش‌بین کرده است.

با این حال، مدیر ارشد فناوری Bitwise می‌گوید که بازار کریپتو به جای بازگشت سریع یا V شکل، یک بازیابی U شکل یا بازیابی طولانی مدت خواهد داشت:

ما گمان می‌کنیم که بازار برای مدتی قبل از ورود به فاز صعودی بعدی خود دچار رکود شود. حتی خطر یک سقوط دیگر هم وجود دارد که با شکست یک شرکت رمزارزی دیگر، انفجار یک توکن یا اقدامات نظارتی، می‌تواند تسریع شود.

منبع دیلی هودل

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ممنون که مطالب مفید اطلاعات باارزش وجالب وموردنیازرابه مااطلاع رسانی می کنیدمابه چنین مطالبی عشق وخوش امدوقدردانیم ماراازمطالب واخبارمفیداطلاع دهیدباتشکرازشمابه امیدموفقیت .تیموری نسب.

چجور پیش بینی بود این اینکه هم بگی رکود داره میاد هم بگی بازار گاویه هم بگی بازار آرام رشد میکنه که نشد پیش بینی، منم همچین پسش بینی بلدم

آفرین تحلیلات عالیه اتفاقا من هم با شما هم عقیده ام چقدر خوبه تحلیل گران این بازار جهت دیده شدن وتبلیغ تحلیل آب دوغ خیاری نکنن چون واقعا یک عده هستن ساده همه زندگی شون رو میارن وسط بعد یه هوای تیتر زدن این بزرگواران همه چیشون مثل برق وآب خوردن از بین می‌ ره.پس خواهشاً درست تحلیل کنیم که پس این تیتر زدن ها عده ای انسان ساده زندیگشون به فنا نره باهم بخندیم نه به هم بجای این تحلیل های بی سروته هموطن هامون رو بیشتر با این بازار آشنا کنیم وحتما وحتما تذکر بدیم بازار کریپتو جای مناسب برای گذاشتن همه تخم مرغها نیست

کاردانو رشد ندارن در آینده از بین خواهد رفت

اصلا هم اینطور نیست که میفرمائید