زمان مطالعه: < 1 دقیقه

همکاری عجیب شیبا با بوگاتی!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم شیبا اینو همکاری خود را با گروه بوگاتی اعلام کرد!
تیم پشتیبانی شیبا اینو، یک رویداد هیجان‌انگیز را با گروه بوگاتی برگزار کرده است. اگرچه هر دو طرف درباره این رویداد جزییات زیادی را به اشتراک نگذاشته‌اند، اما یک ویدیوی تبلیغاتی نشان می‌دهد که نتیجه صحبت‌ها، راه‌اندازی خط تولید کیف‌های دستی با تم شیبا اینو خواهد بود.
گروه بوگاتی شرکتی است که بر طراحی، ایجاد و فروش چمدان، کیف دستی، کیف و لوازم جانبی از دهه 1940، تمرکز دارد و با “طراحی‌های استثنایی و مواد برتر” خود شناخته می‌شود.
اخیراً، این شرکت وارد قطار تبلیغاتی شده و مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را راه‌اندازی کرده است. این پروژه، مجموعه Bugatti Group Genesis را معرفی کرده است که صاحبان آن از مزایایی مانند دسترسی به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی انحصاری و همچنین تخفیف‌هایی برای خرید و فروش بعدی خود، برخوردار می‌شوند.
بدون شک، شیبا از زمان راه‌اندازی خود در سال 2020 شاهد موفقیت‌های بزرگی بوده است و این همکاری فقط تایید می‌کند که دنیای NFT و ارزهای دیجیتال چقدر جدی است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments