غول سرمایه‌گذاری جهان به دنبال پشتیبانی از شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سرمایه‌گذاری و ارائه‌دهنده خدمات مالی فیدلیتی (Fidelity Investments)، اخیراً به درخواست یکی از اینفلوئنسرهای برجسته شیبا اینو پاسخ داده است.
طبق گزارش‌ها، ShibPP@، یکی از اینفلوئنسرهای معروف شیبا در توییتی از شرکت فیدلیتی درخواست کرده تا به برنامه معاملاتی خود و در کنار سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده مانند بیت کوین و اتریوم، شیبا را هم اضافه کند. در کمال تعجب، این غول سرمایه‌گذاری به درخواست ShibPP@ پاسخ داده و گفته که در حال حاضر، فقط پشتیبانی از بیت کوین و اتریوم را ارائه می‌دهد، اما برنامه‌هایی برای گسترش خدمات رمزارزی خود در آینده دارد.
در اوایل ماه جاری، فیدلیتی اعلام کرد که خدمات معاملات ارز دیجیتال بدون کارمزد را برای مشتریان خرد خود ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که فیدلیتی یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات مالی در ایالات متحده است که بیش از ۹٫۹ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد. بنابراین، اگر این شرکت در نهایت تصمیم به پشتیبانی از شیبا در برنامه خود بگیرد، به پذیرش گسترده این میم کوین محبوب در میان سرمایه‌گذاران خرد کمک خواهد کرد.
در همین حال، داده‌حای جدید حاکی از آن هستند که در ۲۴ ساعت گذشته، جامعه شیبا طی ۱۳ تراکنش، ۶۴٫۸۸ میلیون SHIB را سوزانده است. این موضوع باعث شده که نرخ توکن‌سوزی این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت، ۴،۴۹۷ درصد افزایش یابد.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۹۳ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۰٫۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۳ درصد رشد دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو بیسیک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام
شیبا برا هولد خوبه؟