همکاری با مجمع جهانی اقتصاد، نقطه عطفی بزرگ برای شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز سه‌شنبه هفته گذشته بود که در پی افزایش فشار فروش در بازار کریپتو ناشی از ورشکستگی صرافی FTX، قیمت شیبا اینو (SHIB) به پایین‌ترین سطح ۵ ماهه خود در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۸۳ دلار سقوط کرد. با این حال، دعوت مجمع جهانی اقتصاد از شیبا برای همکاری، باعث افزایش فعالیت نهنگ‌ها و بازگشت قیمت این میم کوین محبوب از سطوح کلیدی شد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که پس از اعلام همکاری شیبا با مجمع جهانی اقتصاد، قیمت این ارز دیجیتال به بالاتر از حمایت روانی ۰٫۰۰۰۰۰۹ دلار بازگشته و از آن زمان تاکنون، موفق به حفظ این سطح شده است.
همچنین، به گزارش پلتفرم ردیابی WhaleStats، شیبا در میان ۱۰ دارایی برتر خریداری‌شده توسط ۵۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم قرار گرفته و تراکنش‌ نهنگ‌ها در شبکه شیبا نیز بیش از ۲۶ درصد افزایش یافته است. همچنین، داده‌های پلتفرم WhaleStats نشان می‌دهند که ذخایر شیبای ۵۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم حدود ۶۸٫۶ میلیون دلار ارزش دارد که نشان‌دهنده افزایش محبوبیت این میم کوین در میان سرمایه‌گذاران بزرگ است.
در این میان، برخی از کاربران از این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند که همکاری با مجمع جهانی اقتصاد ممکن است توجه تیم شیبا را از کار روی شیباریوم (پلتفرم لایه دوم این پروژه) منحرف کند. در پاسخ به این موضوع، توسعه‌دهنده اصلی شیبا خاطرنشان کرده که توسعه شیباریوم بدون توجه به موضوعات دیگر، همچنان ادامه دارد.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۹۲۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۴ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، حدود ۳ درصد رشد دارد. به گفته تحلیلگران، برای تداوم روند صعودی شیبا، قیمت این ارز دیجیتال باید ابتدا به بالاتر از سطح روانی ۰٫۰۰۰۰۱ دلار صعود کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو بیسیک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

اخ اخ فک کن بشه یک دلار