حضور شیبا در اجلاس جهانی فناوری و رشد کسب‌وکار!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مارسی جاسترو (Marcie Jastrow)، به نمایندگی از تیم شیبا اینو در اجلاس جهانی Immerse امسال حضور خواهد داشت. این اجلاس توسط انجمن VR/AR (واقعیت مجازی/واقعیت افزوده) برگزار می‌شود.
توییت‌های حساب رسمی اجلاس جهانی Immerse تأیید کرده که جاسترو، مشاور اصلی متاورس شیبا، در اجلاس سال ۲۰۲۲ که قرار است از تاریخ ۵ تا ۷ دسامبر در میامی، فلوریدا برگزار شود، صحبت خواهد کرد.
طبق گزارش‌ها، در این اجلاس که غول‌های بزرگ دنیای فناوری از جمله متا، مایکروسافت، web3equity و TerraZero نیز حضور دارند، جاسترو قرار است در مورد توسعه متاورس شیبا و کل اکوسیستم شیبا اینو، صحبت کند.
بر اساس وبسایت رسمی اجلاس جهانی Immerse، بیش از هزار شرکت‌کننده، از جمله بیش از ۳۰۰ نماینده شرکت‌ها و بیش از ۲۰۰ سخنران، در این کنفرانس فناوری و رشد کسب‌وکار حضور خواهند داشت. جدای از این، اجلاس جهانی Immerse همچنین با رسانه‌های بزرگ – از جمله Fortune، Miami Herald، Cointelegraph و غیره – همکاری کرده تا پوشش رسانه‌ای عظیمی را در سراسر جهان ارائه دهد.
به این ترتیب، حضور نماینده‌ای از تیم شیبا و سخنرانی او در اجلاس جهانی میامی، یک نقطه عطف مهم برای این پروژه خواهد بود؛ چون می‌تواند اکوسیستم شیبا اینو و متاورس آن را در دید سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان زیادی در سراسر جهان قرار دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو بیسیک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments