پیش‌بینی کف چرخه فعلی بیت کوین بر اساس بازارهای نزولی قبلی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تقریباً یک سال گذشته، به دلیل مشکلات بسیار صنعت کریپتو و شرایط اقتصاد کلان، سال سختی برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بوده است.
حدود یک سال پیش بود که بیت کوین، رکورد تاریخی ۶۹ هزار دلاری خود را ثبت کرد. با این حال، وضعیت بازار کریپتو در ماه‌های بعد شروع به تغییر کرد. بانک‌های مرکزی در تلاش برای مقابله با تورم به وجود آمده، سیاست‌های پولی خود را از چاپ مقادیر بیش از حد ارزهای خود به افزایش نرخ بهره تغییر دادند.
پس از آن، جنگ اوکراین و روسیه و چند عامل کلان اقتصادی دیگر، باعث افت ارزش دارایی‌های پرخطر شدند و بیت کوین نیز از این قاعده مستثنی نبود. فروپاشی تاریخی پروژه ترا و چند ماه بعد، ورشکستگی صرافی FTX نیز شرایط بد موجود را تشدید کرد.
بدترین حالت، هفته گذشته بود که قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح دو سال اخیر، یعنی به کمتر از ۱۶ هزار دلار سقوط کرد. در حالی که قیمت بیت کوین تقریباً ۸۰ درصد از اوج تاریخی خود کاهش یافته، برخی از برآوردها همچنان نشان می‌دهند که قیمت این ارز دیجیتال ممکن است بیشتر کاهش یابد، شاید تا محدوده چهار رقمی.
در همین راستا، DonAlt ، تحلیلگر محبوب حوزه رمزارز، هشدار می‌دهد که بیت کوین هنوز خطر را پشت سر نگذاشته است. با مقایسه چرخه نزولی فعلی با دو چرخه قبلی، این تحلیلگر می‌گوید که اگر بیت کوین از بازار نزولی ۲۰۱۵-۲۰۱۴ تقلید کند، ممکن است تا ۹،۵۰۰ دلار کاهش یابد، یا در صورتی که رویدادهای ۲۰۱۸-۲۰۱۷ دوباره اتفاق بیفتند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است به ۱۱ هزار دلار برسد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتوپوتیتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بیت کوین تا بین اعداد.۱۱۳۰۰تا۱۱۷۰۰یا هم ۱۰۳۰۰تا۱۰۵۰۰پایین میاد.
این ورشکستگی ها و اخبارها هم کار خودشونه.که بتونم بیشتر بیت کوین ها رو تو قیمت های پایینتر بخرن.
هواستون باشه بازار کریپتو فقط دست یک گروهه ک سردستشونم ایلان ماسک هست.

۲۲دی یا همون ۱۲ژانویه ۲۰۲۳هم بازار نزولی شون تمام میشه .بعدش بیت کوین رو زیر۵۰هزار دلار نمیتوانید بخرید