همکاری کوین بیس و گوگل به نفع جامعه رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین ویژگی رمزارزی گوگل، برخی از آدرس‌های کیف پول اتریوم را قادر می‌سازد که موجودی‌های اتر را مستقیما از این موتور جستجو استعلام کرده و در نتیجه، نیاز آن‌ها را به استفاده از موتور جستجوی اتراسکن، کاهش می‌دهد. انتشار این ویژگی را هان هوآ، مدیر سرمایه‌گذاری گوگل، روز ۱۱ اکتبر در یک پست توییتری اعلام کرد.
با این‌ حال، به گفته کارشناسان، تلاش آنها برای جستجوی یک آدرس بیت کوین و چند آدرس اتریوم در گوگل بی‌نتیجه بوده و باعث شده که این سوال را بپرسند که «آیا گوگل از بیت کوین اطلاعی ندارد؟»
مشخص است که ویژگی رونمایی‌شده، هنوز بسیار محدود است و احتمالا در طول زمان بهبود می‌یابد. اما نمی‌توان انکار کرد که گوگل در مدت اخیر، نقشی کلیدی در ورود کاربران اینترنت به دنیای خدمات بلاکچین و وب ۳ ایفا کرده است.
خبر ویژگی جدید هم‌زمان با خبر همکاری گوگل با صرافی کوین بیس ارائه می‌شود که به مشتریان این موتور جستجو اجازه می‌دهد، هزینه خدمات ابری‌شان را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. این همکاری از اوایل سال ۲۰۲۳ اجرایی می‌شود. گوگل همچنین قصد دارد کاوش در Coinbase Prime، سرویس امانی برای ذخیره و مبادله ارزهای دیجیتال، را نیز در دستور کار خود قرار دهد. کوین بیس نیز اعلام کرده که برخی از برنامه‌های مربوط به داده‌های خود را از آمازون به Google Cloud منتقل می‌کند.
گوگل پیش‌تر نیز یک شمارش‌گر معکوس برای تبدیل کامل مکانیسم اثبات کار اتریوم به اثبات سهام طراحی کرده و به‌ این‌ ترتیب، رسما وارد تبلیغات برای ادغام اتریوم شده بود. مارکوس تیلن، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری پلتفرم خدمات دارایی‌های دیجیتال Matrixport گفته است:

نباید از تلاش‌های گوگل در فضای وب ۳ تعجب کرد؛ زیرا بانک‌های تجاری و شرکت‌های وب ۲ دیگر نیز به تلاش‌های مضاعف خود در این زمینه ادامه می‌دهند.

او اضافه کرده است:

زمستان کریپتو این بار به‌وضوح متفاوت است؛ زیرا شرکت‌های سنتی به سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر در ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند و حتی ممکن است از شرکت‌های فعلی نیز پیشی بگیرند.

تیلن معتقد است که باوجود تلاش‌های گسترده گوگل، امکان استفاده از آیفون به‌عنوان یک کیف پول ارز می‌تواند سبب جهش در پذیرش وب ۳ شود و به‌ این‌ ترتیب، سرعت صنعت کریپتو اگر اکنون ۱۰۰ مایل در ساعت باشد، به ۲۵۰ مایل خواهد رسید.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments