سوزانده شدن ۶۱ میلیون توکن شیبا در ۲۴ ساعت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه شیبا اینو ۶۱٫۱۶ میلیون توکن SHIB دیگر را در ۲۴ ساعت گذشته از چرخه گردش خارج کرد. دو کیف پول ناشناس، طی دو تراکنش مجزا، ۴۵٫۸۰ میلیون شیبا را سوزاندند و نرخ توکن‌سوزی این ارز دیجیتال را در روز گذشته تا ۹۹٫۳۵ درصد افزایش دادند.
به نظر می‌رسد با وجود شرایط رکود بازار، جامعه شیبا متعهدانه در پی کاهش عرضه این ارز دیجیتال است. بر اساس وب‌سایت Shibburn.com که اولین پروژه اختصاصی سوزاندن توکن شیبا است، یکی از این کیف پول‌های ناشناس، ۲۱٫۴۶ میلیون شیبا را در یک تراکنش سوزانده و دقایقی بعد، یک کیف پول دیگر، حدود ۲۴٫۳۳ میلیون دیگر را نیز از چرخه خارج کرده است.
در این بین، شیبا اینو جایگاه برتر خود را در میان نهنگ‌ها بازیافته است. بر اساس گزارش‌ها، ساعاتی پیش، یک تریلیون شیبا اینو به یک کیف پول اتریوم واریز شده است. ارزش این تعداد برابر با ۱۰،۹۷۰،۰۰۰ دلار در حال حاضر است. کیف پولی که این مبلغ را دریافت کرده، حالا حاوی دو تریلیون شیبا است. ارزش این مقدار نیز حدود ۲۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. آدرسی هم که این مبلغ عظیم از آن ارسال شده، تخلیه نشده و همچنان حاوی ۲۱۹،۴۸۱،۴۱۷،۲۸۲ عدد توکن شیبا اینو است.
بر اساس آمار وب‌سایت WhaleStats، ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم در حال حاضر، روی‌ هم‌ رفته، ۱۳۲،۹۵۳،۶۳۲ دلار شیبا اینو را در حساب‌های خود ذخیره کرده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو بیسیک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments