پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۳۱ شهریور)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

داده‌های سایت کوین مارکت کپ، خبر از رشد 11.40 درصدی ارز دیجیتال سلسیوس (celsius) می‌دهند. بعد از سلسیوس به ترتیب ارزهای الگوراند (algorand) با 11.15% سود و چیلیز (chiliz) با 8.27% افزایش قیمت در شبانه روز اخیر پرسودترین ارزهای دیجیتال بوده و در صدر لیست برترین‌ها قرار دارند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

با اینکه بازار ارزهای دیجیتال همچنان چنگی به دل نمیزند اما، پادشاه رمزارزها، بیت کوین، در 24 ساعت اخیر توانسته 0.12% افزایش قیمت را به ثبت برساند و در محدوده 18 هزار دلار معامله شود. در زمان انتشار این خبر، اتریوم اما 3.69% کاهش قیمت را تجربه کرده است.

ارز دیجیتال ایاس (EOS) با ریزشی 5 درصدی، پرضررترین ارز 24 ساعت اخیر شد؛ همچنین نام ارزهای دیجیتال اتریوم (ethereum) با 3.70% کاهش قیمت و Curve AO Token با 1.62% افت قیمت، در فهرست بدترین ارزهای دیجیتال 24 ساعت اخیر قرار گرفته است.

منبع کوین مارکت کپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments