رمزارزی که برخلاف روند نزولی بازار، در حال صعود است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل شرایط نزولی اقتصاد کلان در حال سقوط است. بیت کوین به زیر ۱۹ هزار دلار سقوط کرده و قیمت اتریوم هم در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد کاهش یافته است.
در این میان اما، توکن بومی شبکه الگوراند یعنی ALGO، برخلاف روند نزولی بازار حرکت می‌کند. بر اساس داده‌های منتشرشده توسط وبسایت CoinMarketCap، ارز دیجیتال الگوراند در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰٫۳۵ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱٫۴ درصد و طی یک هفته اخیر، بیش از ۱۸ درصد رشد دارد.
اما چرا الگوراند از بازار ارزهای دیجیتال بهتر عمل کرده است؟ الگوراند یک پروتکل بلاکچینی مبتنی بر اثبات سهام است که برای دستیابی به غیرمتمرکزسازی، امنیت و مقیاس‌پذیری، تلاش می‌کند و پایداری زیست محیطی را به عنوان بزرگترین نقطه قوت خود در نظر می‌گیرد.
روز گذشته، الگوراند به یکی از مهم‌ترین دستاوردهای خود دست یافت و الگوریتم اثبات حالت (State Proofs) در این بلاکچین در دسترس قرار گرفت. این الگوریتم به الگوراند این امکان را می‌دهد که به صورت دیجیتالی هر پیامی را به شیوه‌ای واقعاً غیرمتمرکز امضا کند و همچنین، در برابر حملات کوانتومی ایمن باشد و به صورت غیرمتمرکز، به دیگر بلاکچین‌ها پل بزند.
مهم‎تر از همه، این پروتکل اکنون ادعا می‌کند که بلاکچین آن اکنون می‌تواند ۶ هزار تراکنش در ثانیه را انجام دهد. برای مقایسه، در نظر داشته باشید که سرویس خدمات مالی مستر کارت (Mastercard)، تنها قادر به انجام ۵ هزار تراکنش در ثانیه است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین گپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments