سرمایه‌گذاری‌های هنگفت غول فناوری جهان در صنعت بلاکچین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس نتایج تحقیقات شرکت Blockdata در مورد سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در استارتاپ‌های بلاکچینی و رمزارزی توسط شرکت‌های بزرگ جهان از سپتامبر 2021 تا اواسط ژوئن 2022، غول الکترونیک کره جنوبی سامسونگ، با سرمایه‌گذاری در 13 شرکت، فعال‌ترین شرکتی است که در بخش سرمایه‌گذاری کرده است. بانک United Overseas که در 7 شرکت سرمایه‌گذاری کرده، در رتبه دوم و دو غول خدمات مالی آمریکایی سیتی گروپ و گلدمن ساکس نیز به ترتیب با سرمایه‎گذاری در 6 و 5 شرکت، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
بر اساس نتایج این تحقیقات، تعداد استارتاپ‌های بلاکچینی که توسط این چهار شرکت تامین مالی شده‌اند، نزدیک به نیمی از تعداد کل استارتاپ‌های این دوره زمانی را تشکیل می‌دهند.
در حالی که داده‌های مربوط به مقدار دقیق سرمایه‌گذاری توسط هر شرکت در دسترس نیست، تحلیل Blockdata تخمینی از مقدار سرمایه‌گذاری شده توسط همه شرکت‌ها را ارائه می‌دهد. در این گزارش آمده است:

40 شرکت بین سپتامبر 2021 تا ژوئن 2022 تقریباً 6 میلیارد دلار در استارتاپ‌های بلاکچینی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

شرکت Blockdata همچنین گزارش کرده که 19 عدد از شرکت‌هایی که حمایت مالی شده‌اند، به نوعی ارائه دهند‌ه خدمات توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند.
این شرکت تحقیقاتی در نهایت با تشریح رویکردهای مختلف سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های برتر، می‌گوید:

سامسونگ در شرکت‌هایی که بر روی 15 مورد استفاده مختلف متمرکز هستند، مانند خدمات بلاکچین، پلتفرم‌های توسعه، NFT و شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کند. این در حالی است که آلفابت و بلک راک، با سرمایه‌گذاری بر روی مجموعه کوچکتری از شرکت‌ها، استراتژی کاملا متفاوتی را به نمایش می‌گذارند.

منبع بیت کوین نیوز

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

کسی اگر تحلیل جامعی از بازار داره ارائه بده لطفا