ماجرای انتقال ۵۰ میلیون ریپل به یک کیف پول ناشناس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده از سوی whalesatas، پلتفرم دنبال‌کننده تراکنش‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، طی ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع نزدیک به ۵۸۲ میلیون ریپل معامله شده است. این معاملات شامل ارسال ۵۰ میلیون XRP توسط بنیاد ریپل به آدرسی ناشناس بوده است.
این منبع می‌گوید که چند ساعت پیش، ریپل ۵۰ میلیون XRP را به کیف پولی که Whale Alert آن را به‌عنوان یک کیف پول ناشناس برچسب‌گذاری کرده، منتقل کرده است. با این حال، داده‌های منتشرشده توسط ردیاب کیف پول Bithomp، نشان می‌دهند که این مقدار به آدرس جایگزین خود، یعنی RL18-VN ارسال شده است. به‌عنوان یک قانون، این آدرس برای ارسال XRP به مشتریان و صرافی‌های سازمانی، برای فروش یا پشتیبانی از نقدینگی این ارز دیجیتال و کیف پول‌های حضانتی آن مانند BitGo، استفاده می‌شود. بنابراین، مشخص است که ریپل، در حال آماده شدن برای تزریق ۵۰ میلیون توکن دیگر به بازار با افزایش قیمت خود است.
پلتفرم Whale Alert همچنین گزارش کرده که اخیرا در مجموع ۵۸۱٫۶ میلیون XRP بین صرافی‌ها جابجا شده‌اند. بزرگ‌ترین این تراکنش‌ها دو معامله، هرکدام با ارزش ۱۵۰ میلیون ریپل بوده‌اند. این مقدار، در یکی از آن‌ها از یک کیف پول ناشناخته به صرافی بزرگ معاملات ارز دیجیتال FTX منتقل شده و در دیگری، جابجایی از صرافی بایننس به Bittrex بوده است.
قیمت ریپل، هفتمین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در زمان انتشار این خبر، مطابق داده‌های Coinmarketcap در ۲۴ ساعت و یک هفته گذشته به ترتیب ۸٫۱۷ و ۲۰٫۵ درصد افزایش داشته و اکنون با قیمت ۰٫۴۰۹۵ دلار معامله می‌شود. لازم به ذکر است که با این رشد قیمتی، ریپل در صدر سودده‌ترین رمزارزهای برتر در ۲۴ ساعت گذشته قرار گرفته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments