شنای نهنگ‌های اتریوم در دریای شیبا!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بزرگترین نهنگ‌های شبکه اتریوم بار دیگر شروع به انباشت گسترده شیبا اینو (SHIB) کرده‌اند.
به گزارش پلتفرم تحلیلی WhaleStats، نهنگ‌های بزرگ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تراکنش‌های بزرگی را برای خرید و انباشت بیش از ۵۳۰ میلیارد توکن SHIB انجام داده‌اند.
طبق گزارش‌ها، بزرگترین این تراکنش‌ها توسط نهنگی به نام گیملی (Gimli) انجام شده که طی آنها، این نهنگ حدود ۳۸۶ میلیارد SHIB را به ارزش تقریبی ۴٫۵ میلیون دلار خریداری کرده است. بر اساس داده‌های Etherscan، این نهنگ اتریوم در حال حاضر بیش از ۱۴۲ میلیون دلار دارایی رمزارزی در کیف پول خود دارد که پس از اتریوم، شیبا اینو در جایگاه دوم ذخایر او قرار گرفته است.
پس از گیملی، یک نهنگ دیگر اتریوم به نام BlueWhale0159 نیز ۱۴۷ میلیارد SHIB را به قیمت ۱٫۵۵ میلیون دلار خریداری کرده است.
به این ترتیب، مجموع انباشت شیبا توسط نهنگ‌های اتریوم در یک روز به بالای ۵۳۰ میلیارد SHIB می‌رسد. طبق گزارش‌ها، این نهنگ‌ها در چند ماه گذشته، دارایی‌های شیبای خود را نفروخته‌اند و پس از اتریوم، SHIB را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ذخایر خود نگهداری می‌کنند.
در زمان انتشار این خبر، شیبا با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۱۲۶ دلار معامله می‌شود که بیش از ۷ درصد رشد نسبت به روز گذشته دارد.

منبع کریپتوگلوب

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments