تاریخ راه‌اندازی استیبل کوین الگوریتمی کاردانو اعلام شد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، Djed، استیبل کوین الگوریتمی کاردانو که با همکاری شبکه COTI توسعه یافته است، پس از اجرای کامل هارد فورک واسیل (Vasil) در شبکه اصلی کاردانو، راه‌اندازی خواهد شد. به گفته تیم توسعه‌دهنده Djed، اجرای هارد فورک واسیل مقیاس‌پذیری شبکه کاردانو را افزایش می‌دهد که برای اجرای ایمن این استیبل کوین لازم است.
طبق گزارش‌ها، پیشنهاد به‌روزرسانی شبکه آزمایشی کاردانو و اجرای هارد فورک واسیل در آن ثبت شده و ممکن است در تاریخ ۳ جولای اتفاق بیفتد. پس از آن، صرافی‌ها و SPOها (اپراتورهای استخر استیک) حداقل به ۴ هفته آزمایش نیاز خواهند داشت که با توجه به این موضوع، زمان راه‌اندازی هارد فورک واسیل در شبکه اصلی کاردانو، هفته آخر جولای تخمین زده می‌شود.
به گفته تیم Djed، تکمیل هارد فورک واسیل و دریافت نتیجه ممیزی نهایی، می‌تواند آغازگر استقرار این استیبل کوین در شبکه اصلی باشد. این استیبل کوین اخیراً در شبکه آزمایشی کاردانو راه‌اندازی شده است.
در این میان، صرافی غیرمتمرکز Minswap مستقر در شبکه کاردانو هم، یک به‌روزرسانی دریافت کرده که شامل پاداش‌دهی ADA به تأمین‌کنندگان نقدینگی می‌شود. به گفته تیم Minswap، این کار به درخواست جامعه انجام شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments