عرضه گوشی هوشمند سازگار با NFT و متاورس!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت اچ‌تی‌سی (HTC) گوشی هوشمند مدل Desire 22 pro را با قابلیت‌های NFT (توکن غیرقابل تعویض) و متاورس معرفی کرد.
چند روز پیش بود که شرکت اچ‌تی‌سی وعده رونمایی از اولین اسمارت‌ فون‌های سازگار با متاورس، یعنی وایورس (Viverse) را در تاریخ ۲۸ ژوئن داد. حال، اچ‌تی‌سی با عمل به عهد خود از گوشی متاورسی HTC Desire 22 Pro، که نسل جدید مدل Desire 21 می‌باشد، رونمایی کرده است.
این اسمارت‌ فون سازگار با متاورس، از هدست واقعیت مجازی Vive Flow HTC پشتیبانی می‌کند. این تلفن همراه همچنین با یک NFT رایگان عرضه می‌شود و به یک کیف پول دیجیتال برای مدیریت ارزهای دیجیتال، دسترسی دارد. از دیگر قابلیت‌های این اسمارت‌ فون می‌توان به صفحه‌نمایش با ریفرش ریت بالاتر،سنسور دوربین بهتر و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۲، اشاره کرد.
همان‌طور که گفته شد، مدل Desire 22 Pro، کیف پول اختصاصی وایورس (Viverse) خود را دارد که به طور مستقیم به مدیریت NFT و ارزهای دیجیتال از طریق این تلفن هوشمند کمک می‌کند. خریداران این گوشی، همچنین یک NFT رایگان دریافت خواهند کرد که می‌تواند نقطه قوت این دستگاه باشد.
اگرچه این تلفن هوشمند دارای یک باتری ۴،۵۲۰ میلی آمپر ساعتی است، اما از فناوری شارژ بی‌سیم و معکوس پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند قیمتی معادل ۳۹۹ پوند دارد و در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع تودِی ان‌اف‌تی نیوز
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments