اتریوم در سکوی پرتاب قرار گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طولانی‌ترین دوره کندل‌های هفتگی قرمز اتریوم خاتمه یافت. پس از یک دوره پرفراز و نشیب ۱۱ هفته‌ای، اتریوم سرانجام توانست یک کندل هفتگی را به رنگ سبز ببندد.
به جرات می‌توان گفت که چند ماه گذشته، چالش‌برانگیزترین دوره برای دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش کل بازار بوده است. با این حال، برای اولین بار پس از ۱۱ هفته، کندل هفتگی اتریوم به رنگ سبز بسته شد. قیمت این ارز دیجیتال در پلتفرم بایننس، هفته گذشته تا ۱،۲۸۰ دلار اوج گرفت و البته، با کاهشی مجدد به محدوده قیمتی ۱،۱۹۵ دلار بازگشت.
لازم به ذکر است که این ارز دیجیتال از زمان سقوط به پایین‌ترین سطح خود در ۱۸ ژوئن، یعنی زمانی که به ۸۸۰ دلار سقوط کرد، حدود ۴۰ درصد رشد قیمت داشته است. با این حال، هنوز حدود ۷۵ درصد پایین‌تر از بالاترین حد خود است و این ارز دیجیتال مسیر طولانی‌ای را در پیش‌ رو دارد.
دلایل مختلفی برای کاهش ارزش اتریوم وجود دارد. به عنوان مثال، شبکه سلسیوس (Celsius Network)، یکی از بزرگ‌ترین وام‌دهندگان و مهره‌های اصلی این صنعت، در حال حاضر به دلیل قفل کردن وجوه کاربران خود برای دو هفته، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد این پلتفرم که هولدر عظیم اتریوم و سهامدار بزرگ پلتفرم لیدو (Lido) است، بخش قابل‌توجهی از موقعیت‌های معاملاتی خود را لیکویید کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو پوتی‌تو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments