منتظر بازی بلاکچینی جذاب G4AL باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مانل سورت (Manel Sort)، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران بلاکچین بازی Games for a Living (به اختصار G4AL) در حال کار بر روی یک بازی با ورودی رایگان جدید با گرافیک و داستان‌های جذاب است. این بازی به عنوان یک بازی نوبتی PvP و PvE رایگان عرضه می‌شود. تراکنش‌های درون این بازی بر روی بلاکچین خصوصی G4AL انجام خواهند شد.
مانل سورت که خود از بنیان‌گذاران بازی Candy Crush‌ است، درباره بازی‌های با ورودی رایگان می‌گوید:

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

کاهش هزینه ورودی در بازی‌ها یکی از مواردی است که مخاطبان جهانی بازی‌های بلاکچینی را نسبت به قبل، به مقدار زیادی افزایش داده است. توسعه‌دهندگان بازی در ابتدا تنها به جذب مخاطبان خاصی امید داشتند اما با حذف هزینه‌های اولیه، عده زیادی که به دلیل پولی بودن بازی‌ها به سراغ آن‌ها نمی‌آمدند، به سمت این صنعت جذب شده‌اند.

مانل سورت اضافه کرده است:

ارائه بازی‌های جذاب با ورودی رایگان با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، باعث کسب درآمد کافی از سوی توسعه‌دهندگان برای توسعه ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی بازی‌ها نیز می‌شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که بازی‌های با ورودی رایگان در زمره سه دسته بازی برتر جهان قرار دارند. محبوبیت این بازی‌ها در تلفن‌های همراه بیش از دیگر پلتفرم‌هاست. به‌ طور مثال، بازی موبایلی PUBG بعد از عرضه در سال ۲۰۱۸، بیش از ۱٫۱ میلیارد بار دانلود شده است.
بلاکچین بازی G4AL، بازی‌های NFT محور و رمزارزی مبتنی بلاکچین را با گرافیک خارق‌العاده بازی‌های AAA معمولی ارائه می‌کند.

منبع کوین کورا
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments