غوغای دوباره نهنگ‌های اتریوم در لانه شیبا!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ارزش شیبا (SHIB) طی چند روز گذشته رو به بهبود بوده و در هفته گذشته حدود ۵۵ درصد رشد داشته است. با این حال، متأسفانه به نظر نمی‌رسد که این میم کوین توانسته باشد کشش واقعی بازار برای افزایش قیمت را به دست بیاورد؛ زیرا همچنان پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی ۰٫۰۰۰۰۸۸ دلار معامله می‌شود.
طی این مدت تنها فعالیت همسو با شیبا، انباشت آن توسط نهنگ‌های برتر اتریوم بوده است. بر اساس وب‎سایت ویل استیتس (WhaleStats)، شیبا به یکی از سه توکن برتر در میان ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم تبدیل شده و در روز گذشته، این نهنگ‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد شیبا را خریداری کرده‌اند.
نکته مثبت دیگر در مورد شیبا این است که نزدیک به ۶۲ میلیارد توکن شیبا در روز گذشته سوزانده شده و به یک آدرس مرده (Dead Address) منتقل شده است. این بدان معنی است که این توکن‌ها از عرضه در گردش حذف شده‌اند که می تواند منجر به افزایش ارزش شیبا شود.
سرمایه‌گذاران علی‌رغم انباشت شیبا توسط نهنگ‌های اتریوم همچنان نگران شیبا هستند؛ زیرا حتی پس از این انباشت نیز ارزش آن ۱٫۱۷ درصد کاهش یافت. اما امروز اوضاع بهتر به نظر می‌رسد زیرا قیمت شیبا ۲٫۷ درصد افزایش یافته و اکنون با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۱۸۴ دلار معامله می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین کورا
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

جای که نهنگ باشه خطرناکه .راحت میتونه با خالی کردن ارز .به صفر برسوندش .با سرمایه کم باید وارد شد و بعد از رسیدن به سقف قبلی باید خالی کرد تنها راه زنده ماندن در بازار رمز ارز همین است