آموزش‌های رمزارزی در دانشگاه‌ها کلید خورد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دورانی که رمزارزها به طور روزافزون جایگاه خود را به عنوان یک روش پرداخت در بین مردم پیدا می‌کنند، دانشگاه سینسیناتی (University of Cincinnati) در اوهایو ایالات متحده، دوره‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را به واحدهای درسی خود اضافه کرده است.
در واقع، این دانشگاه دو برنامه جدید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و فناوری‌های نوظهور مالی را به دانشجویان خود ارائه خواهد کرد.
طبق گزارش‌ها، همچنین انتظار می‌رود که یک فضای آزمایشگاهی عمومی-خصوصی به عنوان مرکز دیجیتال این دانشگاه، تا اواخر سال ۲۰۲۲ افتتاح شود.
در همین راستا، دکتر دین ماریان لوئیس (Dean Marianne Lewis) اظهار داشت:

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

دانشجویان قادر خواهند بود در زمینه جدید فناوری مالی به یادگیری عملی و عملی دست یابند.

او همچنین افزود:

دانشجویان ما یاد خواهند گرفت که چگونه رمزارزها را مدیریت کنند و چگونه چنین دارایی‌هایی بر اقتصاد ما تأثیر می‌گذارد و این نوع برنامه، دانشگاه سینسیناتی را به رهبر منطقه‌ای تبدیل کرده و در بین دانشگاه‌های برتر در سطح ملی قرار دهد.

البته سایر دانشگاه‌های برتر دنیا نیز با شور و شوق بلاکچین و ارزهای دیجیتال همراه شده‌اند. به عنوان مثال، موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، از نظر فناوری بلاکچین پیشرو است و اولین رویکرد تحقیقاتی را برای اکوسیستم غیرمتمرکز اتخاذ کرده است.
دانشگاه هاروارد نیز دارای یک شبکه دانشجویی مرتبط با بلاکچین، با بیش از ۲۰۰ عضو است که بحث‌های هفتگی به‌نام «Crypto 101» برگزار می‌کنند و یک انکوباتور (محلی برای پرورش دادن ایده‌ها) هم در این دانشگاه وجود دارد که به دانشجویان اجازه می‌دهد پروژه‌های رمزارزی خود را توسعه دهند.

منبع کوین تلگراف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments