به‌روزرسانی بزرگ کاردانو به تعویق افتاد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم اصلی توسعه‌دهنده کاردانو، Input Output، رسما تایید کرد که تاریخ راه‌اندازی هاردفورک Vasil به اواخر جولای منتقل شده است. نایجل همسلی (Nigel Hemsley)، از اعضای این تیم نیز گفته که در اجرای ارتقاء موردنظر نباید عجله کرد و امنیت و کیفیت از سرعت مهم‌تر هستند. در چند روز اخیر، گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال این تأخیر افزایش یافته بود.
پس از راه‌اندازی واسیل در اواخر جولای، صرافی‌ها و اپراتورهای استیکینگ، یک ماه فرصت دارند که خود را با آن هماهنگ کنند، اما پیش از آن نیز حدود ۸۰ درصد پلتفرم‌های معاملاتی باید با این ارتقاء هماهنگ شوند. به گفته همسلی، ارتقاء موردنظر، به‌طور چشم‌گیری مقیاس‌پذیری این شبکه را افزایش خواهد داد.
انتشار این خبر، تأثیری بر قیمت کاردانو نداشت و در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت آن در coinmarketcap با افزایش حدود ۶ درصدی به ۰٫۴۹۵۴ دلار رسیده است.
از طرف دیگر، Input Output از راه‌اندازی یک کیف پول به نام Lace با سازوکاری جدید خبر داده است که کاربران با استفاده از آن، امکان ذخیره و مدیریت NFTهای خود بدون نیاز به نرم‌افزارهای دیگر را خواهند داشت. این کیف پول، قابلیت همکاری بین بلاکچین‌ها، به‌ویژه اتریوم و کاردانو و نیز دسترسی بدون محدودیت به DAppها را فراهم خواهد کرد. در این راستا، هاسکینسون، مدیر کاردانو گفته است که این کیف پول، تمامی راه‌حل‌های کیف پول‌های موجود را در یک جا جمع می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع یوتودِی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments