اولین ساعت هوشمند متصل به NFT و کیف پول ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ساعت‌سازی معروف سوئیسی تگ هویر (Tag Heuer) اعلام کرده است که به مشتریانش کمک می‌کند تا با دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، هماهنگ باشند.
طبق گزارش‌ها، این شرکت یک ویژگی جدید را برای ساعت‌های هوشمند خود معرفی کرده که به مشتریان اجازه می‌دهد مجموعه‌های توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را به نمایش بگذارند.
ماه گذشته بود که طی یک همکاری با Bitpay، این شرکت کاربرانش را قادر ساخت تا برای خرید محصولات لوکسش از بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنند. در حال حاضر، این ویژگی تنها زمانی در دسترس است که مشتریان از وبسایت ایالات متحده این شرکت خرید کنند.
حال در اطلاعیه اخیر خود، این شرکت فاش کرد که با راه‌اندازی یک نمایشگر مخصوص NFT، گام جسورانه دیگری به سوی دنیای Web3 برمی‌دارد. مشتریان می‌توانند از این ویژگی برای نمایش مجموعه توکن‌های NFT خود استفاده کنند، که با اثبات مالکیت تاییدشده ایمن می‌شود. صفحه ساعت مذکور، دارای سه روش مختلف برای نشان دادن زمان و همچنین نمایش آثار هنری دیجیتال است. علاوه بر این، افراد می‌توانند ساعت خود را به کیف پول‎های ارز دیجیتال محبوبی چون متامسک و Ledger Live متصل کنند.
یکی دیگر از برندهای معروف مد و اشیاء لوکس که اخیراً به بازار توکن‌های NFT وارد شده، پرادا (Prada) است که یک مجموعه NFT را بر روی بلاکچین اتریوم عرضه کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتوپوتیتو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments