ماجرای نهنگی که ممکن است کشتی سولانا را غرق کند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پروتکل دیفای مبتنی بر سولانا، Solend، طی یک رأی حاکمیتی، پیشنهاد مطرح‌شده مبنی بر اجازه دسترسی آزمایشگاه‌های Solend به کیف پول یک نهنگ برای جلوگیری از لیکوییدیشن را باطل کرد.
روز شنبه، این پلتفرم وام‌دهی، پیشنهاد مطرح‌شده با عنوان «SLND1: کاهش خطر از سوی نهنگ» را بررسی کرد که به Solend اجازه می‌داد برای مقابله با خطر بالقوه انحلال یا لیکوییدشدن دارایی‌های یک نهنگ به کیف پول او دسترسی پیدا کند.
بر اساس اطلاعات Solend، اگر با کاهش قیمت توکن SOL دارایی‌های این نهنگ لیکویید شود، کار این پلتفرم با بدهی‌های بسیار بالا به پایان رسیده و شبکه سولانا تحت فشار بسیار شدید قرار می‌گیرد. اگرچه این پیشنهاد با رأی بالایی تصویب شد، اما انتقادات سخت اعضای جامعه را برانگیخت. به گفته منتقدان، این کار برخلاف ماهیت دیفای و غیرمتمرکز بودن آن است. پس از آن بود که Solend پیشنهاد ابطال رأی قبلی را دوباره به رأی گذاشت و با موافقت اکثریت اعضا، آن را ملغی کرد.
این وضعیت، Solend را بر سر یک دوراهی بزرگ قرار داده است. در صورت تصاحب کیف پول موردنظر، احتمالا اعتمادها به این شبکه به‌شدت کاهش می‌یابد. در شرایط فعلی به نظر می‌رسد Solend باید به فکر راه‌حلی فوری برای نجات خود و شبکه سولانا از فروپاشی باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین تلگراف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments