برند لوکس صنعت مد، ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش پایگاه MarketWatch، شرکت مد و فشن لوکس بریتانیایی-پرتغالی Farfetch، شروع به پذیرش پرداخت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازار خود خواهد کرد. این برند در ابتدا قرار است این خدمت را برای مشتریان رده بالای خود در پاریس، لندن و میلان فعال کند و تا پایان سال، آن را به همه نقاط اروپا و آمریکا گسترش دهد. شرکت Farfetch با پذیرش هفت ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، بایننس کوین و اتریوم این پروژه خود را شروع خواهد کرد.
این شرکت، همچنین اعلام کرده است که با ارائه‌دهنده خدمات درگاه پرداخت ارز دیجیتال آلمانی؛ Lunu؛‌ همکاری خواهد کرد. به این ترتیب، امکان پرداخت‌های درون فروشگاهی با ارزهای دیجیتال نیز برای این شرکت فراهم خواهد شد. Lunu، به‌تازگی با شرکت بلاکچین ریپل، وارد همکاری شده بود.
به نظر می‌رسد برندهای لوکس در تلاش هستند با پذیرش ارزهای دیجیتال به‌عنوان روش پرداخت، نسل جوان‌تر را به سمت خود جذب کنند. برند فرانسوی Balenciaga با پذیرش بیت کوین و اتریوم، و گوچی با پذیرش ۱۲ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، دوج کوین و شیبا، از پیشتازان این حرکت هستند. تگ هویر (Tag Heuer- برند ساعت سوئیسی مشهور) و جواهرفروشی Continental Diamond نیز از دیگر برندهای لوکس فعال در این زمینه محسوب می‌شوند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتوپوتیتو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments