نسخه جدید یونی سواپ و سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری در یک روز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسخه جدید یونی سواپ (Uniswap) به نام برگرسواپ (BurgerSwap) معرفی شده است. این بار مبتنی بر چین هوشمند بایننس می‌باشد.

  • با رشد دیفای، توسعه‌دهندگان نسخه جدیدی از بازارساز اتوماتیک شبیه به یونی سواپ را معرفی کردند. به خاطر صفر کردن الگوی رفتاری توکن غذا، این بستر برگرسواپ نامیده شده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع
  • برگرسواپ، برعکس سوشی‌سواپ یا هر مورد دیگر، براساس چین هوشمند بایننس می‌باشد.
  • اجرای ERC-2917 است که از سوی تونی کارسون، دکتر مهمت صابر کیراز و دکتر سلیمان کارداس آغاز به کار کرد. با تغییر الگوی تشویقی و نظارتی، هدف آن پیشرفت روی یونی‌سواپ است. تیم مدعی است که کد اصلی، فورک یا کپی نیست.
  • امکان بهره‌برداری از توکن BURGER برای کاربران وجود دارد زیرا این پروتکل بالغ بر 12 میلیون بایننس، معادل 400 میلیون دلار نقدینگی دارد. اما کد، صرفا از سوی تیم و نه از سوی اشخاص متخصص خارج از تیم، مورد وارسی قرار گرفته است.
  • یکی از تفاوت‌های اساسی این است که همه توکن‌ها به جای جفت‌های اتریوم، جفت‌های بایننس دارند و این به خاطر چین هوشمند بایننس است و هر دارایی باید یک جفت BURGER، به ارزش حداقل 1% نقدینگی آن دارایی را داشته باشد تا واجد شرایط پاداش ماینینگ باشد. کاربران می‌توانند با رای خود، ضریب 1% را تغییر دهند.
  • کاربران باید توکن BURGER داشته باشند و هفته‌ای یک بار رای بدهند تا واجد شرایط شراکت در کارمزدها بشوند. کارمزد تراکنش‌ها، .3% است و 10% از این میزان در اختیار تیم قرار می‌گیرد.
  • این پروتکل ارائه‌دهنده نقدینگی (توکن‌های LP) ندارد تا از خطر مهاجرت نقدینگی در امان بماند.
  • چه بسا، قیمت کوین بایننس (BNB) در 48 ساعت گذشته حدودا 30% افزایش یافته است و کاربران قصد دارند تا بخشی از یلد فارمینگ (yield farming) برگرسواپ شوند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments