آینده ارز دیجیتال انجین کوین (Enjin Coin) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

اگر به بازی و سرگرمی علاقه دارید و در این حوزه فعال هستید، احتمالاً نام ارز دیجیتال Enjin Coin را شنیده‌اید. ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) در حوزه بازی و سرگرمی استفاده می‌شود و چون علاقه‌مندان این حوزه فراوان هستند، احتمال پیشرفت این ارز دیجیتال، بسیار است. در این مقاله قصد داریم آینده ارز دیجیتال انجین کوین را بررسی کنیم و قیمت آن را در کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش بینی نماییم.

ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

شرکت انجین یک شرکت فناوری اطلاعات است که در کشور سنگاپور مستقر است. این شرکت در سال 2009 تأسیس شد و تا‌کنون چند محصول مختلف تولید کرده است. محصولات این شرکت، شبکه انجین (Enjin Network)، کیف پول انجین (Enjin Wallet)، EnjinX، Efinity  و توکن انجین کوین یعنی ENJ است.

انجین کوین یک توکن است که روی شبکه بلاکچین اتریوم تعریف شده است. انجین کوین (Enjin Coin) در بازی‌های آنلاین و چندین وبسایت مختلف استفاده می‌شود. انجین کوین را می‌توان به سایر دارایی‌های دیجیتال مثل آیتم‌های بازی یا طلای مخصوص بازی تبدیل کرد.

انجین کوین یک پلتفرم متن باز است و برای صنعت بازی طراحی شده است. در این پلتفرم کیت‌های توسعه نرم‌افزار چند زبانه ‌(SDK)، کیف پول و پلتفرم‌های پرداخت وجود دارد.

با کمک پلتفرم انجین، گیمرها می‌توانند دارایی‌های خود را در بازی‌های مختلف انتقال دهند یا معامله کنند و همچنین در حین بازی کردن موجودی کیف پول خود را تغییر دهند.

انجین کوین در صرافی‌های مختلفی مثل بایننس، کوین بیس و Cex.io معامله می‌شود. به دلیل شمار زیاد گیمر‌ها در سراسر جهان، به نظر می‌رسد که آینده ارز دیجیتال انجین کوین روشن باشد. در ادامه مطلب تاریخچه قیمت و پیشرفت این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم.

اینده ارز دیجیتال انجین کوین

آغاز کار انجین کوین در سال 2017

ارز دیجیتال انجین کوین در نوامبر سال 2017 با قیمت 0.024 دلار وارد بازار شد. در سال اول، قیمت ENJ رشد ملایمی داشت و تا انتهای سال 2017 قیمت انجین کوین به حدود 0.14 دلار رسید.

صعود و نزول شدید قیمت انجین کوین در سال 2018

در سال 2018 قیمت انجین کوین همچنان به روند صعودی ملایم خود ادامه داد و ناگهان در ماه ژانویه با یک جهش ناگهانی قیمت به سطح 0.49 دلار رسید. اما در مدت کوتاهی دوباره با کاهش قیمت روبه‌رو شد و در پایان ماه ژانویه قیمت Enjin Coin به عدد 0.25 رسید. روند نزولی قیمت ارز دیجیتال انجین ادامه داشت تا اینکه در ماه فوریه با کاهشی شدید به عدد 0.094 دلار رسید و بعد از آن به تدریج دوباره صعود کرد و در پایان سال 2018 با قیمت 0.04 دلار معامله می‌شد.

در سال 2019 انجین کوین دوباره یک صعود و نزول قیمتی را تجربه کرد. البته صعود و نزول قیمت انجین کوین به شدت و میزان سال 2018 نبود. انجین کوین در ماه مارس به عدد 0.24 دلار جهش کرد و دوباره قیمت آن به 0.06 دلار سقوط کرد. در سال 2019 انجین کوین چندین ماه در رنج قیمتی 0.06 تا 0.15 نوسان قیمت داشت.

قیمت انجین کوین در 2020

با آغاز سال 2020 و پس از پخش خبر انتشار ویروس کرونا، کل بازار ارز‌های دیجیتال با سقوط ناگهانی مواجه شد. انجین کوین نیز با سقوط قیمت به عدد 0.04 رسید اما پس از مدت کوتاهی خود را ترمیم کرد. در اواخر ماه اوت قیمت ارز دیجیتال Enjin Coin به 0.23 رسید و کمی بعد دوباره دچار افت قیمت شد و در محدوده 0.11 معامله می‌شد. با افزایش قیمت بیت کوین در اواخر سال 2020 قیمت رمزارز انجین کوین هم افزایش داشت و به 0.13 رسید.

قیمت انجین کوین در سال 2021

همان‌طور که گفتیم قیمت انجین کوین در اوایل 2021 در محدوده 0.13 بود که با صعود قیمت در بازار ارز‌های دیجیتال قیمت انجین کوین هم روند صعودی داشت. با توجه به رشد بازار ارز‌های دیجیتال و همچنین ترند شدن توکن‌های NFT (چون انجین کوین هم به نوعی یک توکن NFT است) انتظار می‌رود قیمت این ارز دیجیتال به 4 دلار و حتی تا پایان سال 2021 به محدوده قیمت 6 دلار برسد.

در صفحه قیمت انجین کوین (ENJ) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت Enjin Coin و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

آینده ارز دیجیتال انجین کوین

پیش بینی قیمت آینده ارز دیجیتال انجین کوین (Enjin Coin)

انجین کوین یک رمزارز مستعد رشد است. شرکت انجین طرح‌های خوبی برای همکاری با شرکت‌های دیگر دارد. اگر این طرح‌ها اجرایی شود، قیمت انجین کوین همچنان صعودی خواهد بود. ارز دیجیتال Enjin Coin قصد دارد خود را به عنوان بهترین ارز دیجیتال در صنعت بازی پایدار سازد. به دلیل جذاب بودن و پرطرفدار بودن صنعت بازی، آینده ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) روشن است.

سخن پایانی

انجین کوین یک پلتفرم متن باز است که تمرکز آن روی صنعت بازی است و می‌توان از آن برای خرید در بازی‌های آنلاین استفاده کرد. ارز دیجیتال Enjin Coin از زمان عرضه اولیه خود نوسانات قیمتی بالایی داشته است.

انجین کوین با آغاز سال 2021 روندی صعودی را در پیش گرفت و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این روند صعودی ادامه خواهد داشت. به خصوص اگر شرکت انجین کوین بتواند با شرکت‌ها و وبسایت‌هایی که در حوزه بازی فعال هستند همکاری کند، می‌‌تواند آینده بسیار خوبی داشته باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments