آینده ارز دیجیتال کامپاند (Compound) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

پلتفرم ارز دیجیتال کامپاند (Compound) در حوزه وام‌دهی و امور مالی غیر متمرکز فعالیت دارد. در ماه‌های گذشته، رشد قیمت کامپوند توانسته سرمایه‌گذاران بسیاری را به سمت این ارز دیجیتال بکشاند. پیش از آنکه به سراغ پیش بینی آینده ارز دیجیتال کامپاند (COMP) برویم، بد نیست کمی با این رمزارز آشنا شویم. در ادامه ضمن آشنایی با این ارز، به حواشی موجود پیرامون آن می‌پردازیم.

ارز دیجیتال کامپاند (Compound) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کامپاند یا کامپوند (Compound) یکی از تازه‌واردان دنیای دیفای (Defi) است. کامپوند پلتفرمی است که به ‌منظور تسهیل در وام‌دهی و امور مالی غیر متمرکز راه‌اندازی شده است. پروتکل‌های مالی کامپوند نیز بر اساس بلاکچین اتریوم طراحی شده است. نکته‌ای که ما را به آینده ارز دیجیتال کامپوند امیدوار می‌کند، هدف و شیوه کار آن است. شما در پلتفرم کامپوند می‌توانید در ازای وثیقه‌گذاری ارزهای دیجیتال، وام بگیرید.

چطور از کامپاند (Compound) وام بگیریم؟

گفتیم که برای اخذ وام از شبکه کامپوند، به یک ارز دیگر به‌ عنوان وثیقه نیاز دارید. اجازه دهید تا اندکی این اصطلاحات را اصلاح کنیم.

فرض کنید که شما در کیف پول خود فقط اتریوم دارید و با آن قصد دارید ارز دیجیتال DAI را بخرید. برای این کار 2 راه وجود دارد. اولین راه مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین است. شیوه دوم رجوع به پلتفرم کامپاند است. در این پلتفرم شما با ارائه اتریوم خود به شبکه، سی توکن (cToken) دریافت می‌کنید. سی توکن‌ها در اصل توکن‌های معادل شده با کامپوند هستند.آینده ارز دیجیتال کامپاند (Compound) + پیش بینی قیمت

اکنون که کمی با کامپوند آشنا شدیم، مرور آمارهای مرتبط با آن نیز خالی ‌از لطف نیست. دانستن پیشینه هر پدیده‌ای به ما در پیش بینی آینده آن کمک می‌کند.

 کامپاند زیر ذره‌بین آمار!

کامپاند به‌ صورت رسمی در سال 2018 عرضه شد. ارز دیجیتال Compound قیمتی بالاتر از 800 دلار را نیز تجربه کرده است. دستیابی Compound به رتبه زیر 50 در کمتر از 3 سال نشانه قدرتمندی شبکه آن است.

نام پروژه کامپاند (Compound)
نماد COMP
عرضه کل 10,000,000
وبسایت رسمی Compound.finance
مبتنی بر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)
سال عرضه 2018
پلتفرم صرافی Coinbase, MXC, FTX, Hotbit, Hoo, Probit Exchange, Poloniex, BiKi
کیف پول Coinbase Wallet, Ledger, Metmask

تحلیل و پیش بینی قیمت Compound

یکی از عوامل مؤثر در آینده ارز دیجیتال کامپوند (COMP)، قیمت آن است. قیمت کامپاند در طول این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است. کامپاند یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های دیفای است و پس از آنکه در لیست صرافی Coinbase و دیگر پلتفرم‌های معاملاتی صرافی‌های ارز دیجیتال به نمایش درآمد، حجم ارزش بازار آن به 712 میلیون دلار رسید. پس از اعلام عرضه رسمی، نمودار قیمت کامپوند بالا رفت و قیمت Compound در کمتر از 42 ساعت از 74 دلار به 163 دلار رسید؛ یعنی در حدود 120 % افزایش پیدا کرد.

اگر کامپاند به رویه فعلی خود ادامه دهد، تا پایان سال جاری میلادی شاهد یک رکورد خواهیم بود. برخی پیش‌بینی‌ها قیمت این ارز را در مرز 830 دلار تخمین زده‌اند.

در صفحه قیمت کامپاند (Compound) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت توکن COMP و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.
آینده ارز دیجیتال کامپاند (Compound) + پیش بینی قیمت

تقریباً همة تحلیل‌ها در مورد ارز دیجیتال کامپاند مثبت ثبت شده است. همچنین به‌کارگیری پروتکل‌های مبادلاتی بدون ریسک، به ایجاد زیرساخت‌های مدیریتی قابل ارتقا کمک می‌کند. به همه اینها طراحی و پشتیبانی 20 اپلیکیشن غیر متمرکز را نیز اضافه کنید. همه این موارد نشان از مثبت بودن آینده ارز دیجیتال کامپاند دارد.

سخن پایانی

در این مطلب به 3 نکته مهم در مورد ارز دیجیتال کامپوند اشاره کردیم:

  • نکته اول راهیابی Compond به صرافی‌های معروف جهانی از جمله کوین بیس است. این امر در تثبیت جایگاه کامپوند بسیار مؤثر است.
  • نکته دوم جایگاه کامپاند در بازار ارزهای دیجیتال است که در بین50 ارز برتر قرار دارد.
  • نکته سوم نیز عملکرد آن است.

همه این موارد و تحلیل نمودارهای قیمتی نشان می‌دهند که در آینده اخبار مثبتی در مورد ارز دیجیتال کامپاند خواهیم شنید.

با تمام اینها تأکید می‌کنیم که این شمایید که تصمیم نهایی را برای خرید یا عدم خرید کامپوند اتخاذ خواهید کرد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ارز دیجیتال کامپاند یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی می باشد که در بازار وجود دارد و ما نیز می توانیم آن را خرید و فروش کنیم ولی برای این کار باید به جایی مراجعه کنیم که قابلیت مبادله ارزهای دیجیتال را داشته باشد و برای اینکار می توانیم به صرافی های ایرانی مراجعه کنیم