قیمت لحظه ای YfDAI.finance + نمودار قیمت YF-DAI 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

YfDAI.finance
YF-DAI
رتبه: 2829
$ 38.48
2,381,832 تومان
2.94%
ارزش کل بازار
$ 790,113
حجم معاملات 24 ساعته
$ 58,684
عرضه در گردش
20,604 YF-DAI
عرضه کل
20,604 YF-DAI


نوسانات و اطلاعات قیمت YfDAI.finance

هر واحد YfDAI.finance (YF-DAI) در این لحظه با قیمت 38.47 $، معادل 2,381,832 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال YfDAI.finance، معادل $ 790,113 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 58,684 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.94% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت YfDAI.finance یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره YfDAI.finance

ارز دیجیتال YFDAI.FINANCE یا YFDAI یک پروژه جامعه‌محور و نوآورانه DeFi است که برای استفاده کاربران عمومی طراحی شده است. تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات اجرایی YFDAI توسط کاربران آن به صورت غیرمتمرکز انجام می‌شود. YFDAI ادعا می‌کند که شکل جدیدی از سیستم حاکمیت است که در آن نوآوری، کارآفرینی و پیشرفت فناوری در اولویت است. هدف ارز دیجیتال YFDAI.FINANCE ارائه ابزار مورد نیاز به پروژه‌های DeFi است.
تیم توسعه ارز دیجیتال YFDAI.FINANCE پس از مشاهده اشکالات ایجاد شده در فضای DeFi با گزارش پروژه‌های تقلبی که همزمان با افزایش محبوبیت DeFi رشد می‌کردند، فرصتی را برای ایجاد یک بستر امن و مطمئن پیدا کردند. دقیقاً به همین دلیل است که در سه ماهه سوم سال 2020 ، رمزارز YFDAI ایجاد شد. بنیان‌گذاران ارز دیجیتال YFDAI، تمرکز اصلی YFDAI را حول محور شفافیت و امنیت قرار داده‌اند. برای دستیابی به این هدف، ارز دیجیتال YFDAI.FINANCE در نظر دارد پروتکل ارز دیجیتال YFDAI و قراردادهای هوشمند را تحت بازرسی کامل یک شرکت حسابرسی معتبر قرار دهد. علاوه بر این اقدام، توکن‌های متعلق به تیم توسعه‌دهنده رمزارز YFDAI.FINANCE در آدرسی که در دسترس عموم قرار دارد قفل می‌شود. تیم YFDAI به این نکته اشاره کردند که فضای DeFi برای شکوفایی واقعی باید «رویکرد بهترین روش‌ها» (best practices approach ) را بپذیرد؛ به همین دلیل تبادل LaFPI و SafeSwap YFDAI در بستر ارز دیجیتال YFDAI ایجاد شد. همچنین ایجاد مبادله LaunchPad و SafeSwap برای کمک به ساختار فضای DeFi جهت ایجاد یک محیط کاملاً شفاف، امن و بدون نیاز به اعتماد طراحی شده است.
توکن YF-DAI یا YFDAI یک توکن مدیریتی ERC20 است و در هر یک از خدمات ارائه شده توسط YFDAI استفاده می‌شود.
الگوریتم‌های تورم‌زدایی و مکانیسم‌های سوزاندن در ارز دیجیتال YFDAI.FINANCE، توکن‌هایی را که به Farming و Staking اختصاص داده شده‌اند از بین می‌برد.
با گذشت زمان و عرضه نهایی 13،950 توکن YFDAI، در مجموع 6150 توکن YFDAI از طریق مکانیسم سوزاندن از اکوسیستم رمزارز YFDAI.FINANCE حذف می‌شود.
اولین رویداد سوزاندن توکن YFDAI در 30 سپتامبر 2020 اتفاق افتاده است.
قیمت توکن وای اف دای (YFDAI) در زمان اولین عرضه آن در سال 2020 در حدود 110 دلار بود. بلافاصله پس از عرضه، قیمت ارز دیجیتال YFDAI افزایش چشمگیری یافت و مدتی بعد قیمت توکن YFDAI در نوامبر 2020 به حدود 2000 دلار رسید که بیانگر رشد حدود 1700 درصدی قیمت ارز دیجیتال YFDAI.FINANCE طی چند ماه است.
بیشترین معاملات ارز دیجیتال YFDAI.FINANCE و توکن YFDAI در سال 2020 در صرافی غیر متمرکز یونی سواپ انجام شده است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments